#CharytatywnaChoinka ruszyła po raz czwarty

Wystartowała kolejna edycja akcji #CharytatywnaChoinka organizowanej co roku przez Karmimy Psiaki. Od 1 do 27 grudnia internauci będą wysyłać gwiazdkowe prezenty bezdomnym psiakom i kociakom. Na pomoc czeka ponad 700 zwierzaków z 27 schronisk w całej Polsce.
O autorze
1 min czytania 2021-12-06

Mechanizm akcji jest bardzo prosty i zaskakująco skuteczny. Na stronie karmimypsiaki.pl/charytatywnachoinka każdy może wybrać psa lub kota, któremu podaruje spersonalizowany prezent. W tym roku organizatorzy otworzyli się także na obcokrajowców i przygotowali anglojęzyczną wersję strony.

Odpowiedź na indywidualne potrzeby psiaków i kociaków

Każdy zwierzak w swoim świątecznym koszyku ma produkty wskazane przez placówkę sprawującą nad nim opiekę bezpośrednią. W ten sposób ma szansę dostać pod choinką dokładnie to, czego potrzebuje. Użytkownik sam decyduje, jaką liczbę produktów i które z nich opłaci. Mechanizm nawiązuje do robienia zakupów online.

W schroniskach przebywa wiele starszych, schorowanych zwierząt, a także szczenięta i kocięta. Potrzebują one specjalistycznej karmy, suplementów i dodatkowego wyposażenia, które zapewni im komfort. Schronisk często nie stać na taki wydatek. W odpowiedzi na ten problem stworzyliśmy akcję #CharytatywnaChoinka. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że co roku spotyka się ona z tak ciepłym przyjęciem i możemy pomagać na tak dużą skalę – tłumaczy Marta Adaśko z Karmimy Psiaki.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ambasadorami kampanii zostało wiele topowych gwiazd, m.in. Małgorzata Rozenek-Majdan, Red Lipstick Monster, Janina  Bąk, Joanna Jabłczyńska, Kasia Gandor, Aga Grzelak, Klaudia Halejcio i Kasia Tusk.

Wykorzystanie technologii AR

W tym roku organizatorzy do pomocy bezdomnych zwierzakom zaprzęgli technologię AR i przygotowali specjalny filtr, który pozwala zobaczyć je w środowisku domowym.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Poprzez wykorzystanie rozszerzonej rzeczywistości, chcemy  pokazać kontrast między tym jak jest a tym jak powinno być. Wyjęcie zwierzaków ze schroniskowego otoczenia  i umieszczenie ich w innym kontekście, pozwala je zobaczyć w nowym świetle. Większość psiaków i kociaków zamkniętych w schroniskowych boksach, jest stworzona do życia w domu i wylegiwania się na kanapie u boku kochanego człowieka – tłumaczy Marta Adaśko z akcji Karmimy Psiaki.
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W filtrze użytkownik ma do wyboru cztery zwierzaki – dwa psiaki i dwa kociaki, które są ambasadorami wszystkim Bezdomniaków biorących udział w akcji (łącznie na prezenty czeka ponad 700 czworonogów).

Dotychczasowe efekty akcji

Do tej pory dzięki akcji #CharytatywnaChoinka do schronisk trafiły prezenty o łącznej wartości 629 443,45 zł, a pomoc otrzymało ponad 2000 zwierzaków. Czy tegoroczna edycja dorówna popularnością poprzednim? Wszystko w naszych rękach!