To już czwarta edycja tego docenionego przez konsumentów i branżę m.in. w konkursach Kreatury czy Złoty Spinacz, projektu agencji. Można w nim obejrzeć efekt całorocznej, artystycznej pracy wybranych, firmowych grafików i art directorów. Ilustracje, publikowane miesiąc w miesiąc m.in. w agencyjnych kanałach social mediowych i w stałej kolumnie Media&Marketing Polska, pod koniec listopada trafiły na karty drukowanego kalendarza i są już dostępne dla wszystkich.
Zobacz również
Inspiracją dla twórców ZłotegoKalendarza na 2023 rok była muzyka. Mieli oni pełną dowolność co do wybranego przez nich stylu, formy czy techniki wizualizacji. Niespodzianką dla wszystkich będzie z pewnością dodatkowy, 13 miesiąc, Undecimber. Jego autorkę wyłoniono w ramach konkursu, który GoldenSubmarine zorganizowała wraz z poznańskim Collegium da Vinci.
ZłotyKalendarz 2023, wydrukowany w formacie zbliżonym do A2, na papierze matowym, zdobionym lakierem wybiórczym, można zamawiać online w sklep.goldensubmarine.com. Zgodnie z głosowaniem całej Złotej Załogi, cały przychód z niego trafi, jak w poprzednim roku, na konto Fundacji Szpitala Pediatrycznego WUM i Kliniki Psychiatrii Dzieci i Młodzieży. W 2022 roku agencja uzbierała 10 000 zł.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing