10 maja wystartowała przygotowana przez agencję Leo Burnett Warszawa kampania 360 dla Orange Flex pod hasłem #chceszmasz.
– Koncept kampanii oparty jest na dialogu młodych ludzi z marką, co wpisuje się w DNA Orange, którym jest listening and responding – mówi Patryk Michoń, creative group head odpowiadający w Leo Burnett za Orange.
Zobacz również
– Ważną rolę w komunikacji pełni muzyka The Offspring The Kids Aren’t Alright – odmienna od tego, do czego przyzwyczaił nas Orange. Zależało nam, żeby muzyka była zaczepna, punkowa, a jednocześnie, żeby był to taki kawałek, którego nie da się nie lubić – dodaje Małgorzata Bęczkowska, account director odpowiedzialna za komunikację Orange ze strony agencji Leo Burnett.
Wieczorem w dniu startu kampanii odbyło się ekskluzywne wydarzenie organizowane przez Orange, podczas którego odbyła się premiera Orange Flex. Gościem wieczoru był między innymi Quebonafide. Uczestnikami eventu były osoby, które zaproszenia na wydarzenie wygrały w konkursie. Podczas premiery, przedstawiliśmy trzeciego członka Ekipy Orange – Pawła – odpowiedzialnego za Orange Flex.
W kampanii #chceszmasz Orange Flex nacisk został położony na komunikację digital i social mediową. Elementem launchującym kampanię był poranny homepage takeover – przejęcie przez markę największych polskich portali internetowych.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
W kolejnych odsłonach kampanii planowane są digital video, spoty TV, oraz akcje digitalowe i social mediowe.
Słuchaj podcastu NowyMarketing