Wywiad z Edwinem Zasadą
Edwin Zasada zaczynał swoją przygodę z social mediami ponad 10 lat temu. Wtedy działał jeszcze na serwisach takich jak Grono, nk.pl czy Fotka.pl. Obecnie działa z ramienia Cut The Mustard i współpracuje z największymi markami w Polsce. Edwin miał również epizod blogerski, w którym dokumentował swoją przemianę na blogu „Zabij Grubasa”.
Zobacz również
Social media & influencer marketing director w najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast opowiada, jak zmienił się świat social mediów, czy TikTok jest lepszą platformą, niż się nam wydaje, co się stało z Clubhouse i jak usunięcie dislike’ów pod filmikami na YouTube wpłynie na serwis.
![Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/03/wypelnij-ankiete-142x0-c-default.jpg)
Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]