Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Cheil Polska wyróżniony za Bardzo Dobre Maniery w konkursie D&AD

Cheil Polska został wyróżniony w prestiżowym konkursie Design & Art Direction. Przygotowana przez agencję kampania Bardzo Dobre Maniery to jedyny polski projekt, który w tym roku trafi do albumu festiwalu reklamowego.
O autorze
1 min czytania 2014-04-04

D&AD Awards uchodzi za jeden z najbardziej prestiżowych konkursów branży reklamowej na świecie. Od 1962 roku D&AD wprowadza międzynarodowe standardy w designie, edukuje i przekazuje wiedzę na temat kreatywnego projektowania w reklamie. W tegorocznej edycji festiwalu liczba zgłoszeń przekroczyła 20.000. Cheil Polska w otrzymał wyróżnienie w kategorii earned media campaign.

Bardzo Dobre Maniery to kampania przygotowana przez agencję dla Polskiego Czerwonego Krzyża. Jej celem jest walka z niedożywieniem wśród polskich dzieci. Inicjatywa opiera się o powszechnie znane zasady restauracyjnego savoit-vivre’u, obejmujące komunikację między gościem a obsługą za pomocą odpowiedniego ułożenia sztućców. W restauracjach, które przystąpiły do Bardzo Dobrych Manier, po skończonym posiłku wystarczy ułożyć sztućce w znak przypominający logotyp PCK, aby poinformować kelnera o zamiarze przekazania 5 zł na ciepły posiłek dla dziecka. Środki trafiają do PCK, a stamtąd przekazywane są między innymi do wybranych stołówek szkolnych i świetlic. Akcja komunikowana jest za pomocą social mediów oraz materiałów BTL wyeksponowanych w restauracjach wspierających akcję.