W nowej kampanii Bake Rolls (Chipita) ludzkość dokonuje największego odkrycia w historii. Okazuje się, że koło można wykorzystać dużo ciekawiej niż do… toczenia po ziemi. Mianowicie koło można jeść! I to ze smakiem.
Claim kampanii relaunchowej to „Bake Rolls – największe odkrycie ludzkości. Odkryj ten najlepszy smak!”. W ramach działań, która realizowane będą do końca listopada marka promuje cztery smaki. Grupa docelowa to mężczyźni i kobiety w przedziale wiekowym 15-34 lata.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Działania obejmują telewizję oraz kanał in-store wraz z ogólnopolską akcją sampligową.
Za opracowanie kv, materiałów POS, kompleksową obsługę BTL oraz sampling odpowiada agencja Afekt.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Słuchaj podcastu NowyMarketing