Chipita w AFEKCIE

Afekt prowadzi kompleksową obsługę BTL dla Bake Rolls. Działania związane są z nową kampanią relaunchową marki w Polsce. Agencja odpowiada również za opracowanie kv, materiałów POS oraz przeprowadzenie akcji samplingowej.
O autorze
0 min czytania 2016-11-10

W nowej kampanii Bake Rolls (Chipita) ludzkość dokonuje największego odkrycia w historii. Okazuje się, że koło można wykorzystać dużo ciekawiej niż do… toczenia po ziemi. Mianowicie koło można jeść! I to ze smakiem.

Claim kampanii relaunchowej to „Bake Rolls – największe odkrycie ludzkości. Odkryj ten najlepszy smak!”. W ramach działań, która realizowane będą do końca listopada marka promuje cztery smaki. Grupa docelowa to mężczyźni i kobiety w przedziale wiekowym 15-34 lata.

Działania obejmują telewizję oraz kanał in-store wraz z ogólnopolską akcją sampligową.

Za opracowanie kv, materiałów POS, kompleksową obsługę BTL oraz sampling odpowiada agencja Afekt.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing