Akcja ta ma na celu promowanie serwisu jako narzędzia służącego do dzielenia się swoimi pasjami i komunikacji. Towarzyszy mu kampania reklamowa w wewnętrznych kanałach serwisu, a także na portalu.
Użytkownicy serwisu mogli brać udział w konkursie od 15 października. W trakcie kilku tygodni nadsyłali autorskie prace w kategorii: muzyka, film i literatura. Jak mówi Rafał Skwiot, rzecznik prasowy Chomikuj.pl: Konkurs „Podziel się swoją pasją” okazał się świetnym pomysłem na zaktywizowanie naszych Użytkowników. Udowodnił jednocześnie, że wśród nich są ludzie posiadający wiele zainteresowań i chcący się nimi dzielić. Mamy nadzieję, że tegoroczna akcja skutecznie przyczyni się do popularyzacji narzędzi serwisu służących przede wszystkim do komunikacji.
Zobacz również
Aktualnie trwa kolejny po przyjmowaniu zgłoszeń etap konkursu. Jest nim głosowanie użytkowników. Mogą oni oceniać najciekawsze ich zdaniem autorskie filmiki prezentujące konkretne pasje, nagrania muzyczne zarówno zespołów, jak też wykonawców solowych, a także tysiące stron twórczości poetyckiej i prozatorskiej. Głosowanie użytkowników pomoże w wyłonieniu projektów, które trafią pod obrady jury. W tej roli: znany nie tylko z internetowej twórczości CeZik, zwycięzcy 5. Edycji programu „Must Be The Music” Piotr Zaborski i Jakub Szumlas, a także przedstawiciele partnera akcji – serwisu Audioteka.pl.
Konkurs „Podziel się swoją pasją” jest pierwszym tak dużym przedsięwzięciem marketingowym serwisu Chomikuj.pl. Do jego promocji, oprócz wewnętrznych kanałów reklamowych, została wykorzystana kampania za pośrednictwem portalu Interia.pl. Prowadzono ją w ramach standardowych produktów reklamowych: emitowano m.in. Double Billboard, Navibox, Mailing, a także produktów specjalnych: opublikowano serię artykułów sponsorowanych. Finał projektu zaplanowano na 15 grudnia bieżącego roku. Zwycięzcy otrzymają nagrody rzeczowe, a także wsparcie promocyjne.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing