Agencja mediowa Spark Foundry ogłosiła powołanie Chrisa Boothe’ego na stanowisko Global Brand Presidenta. Boothe, który jednocześnie pełni funkcję CEO Spark Foundry USA, zajmie się wzmacnianiem pozycjonowania agencji na 35 międzynarodowych rynkach. Jako globalny prezes Spark Foundry i CEO Spark Foundry USA będzie raportował do Steve’a Kinga, CEO Publicis Media i Tima Jonesa, CEO Publicis Media Americas.
– Chris był liderem transformacji Spark Foundry oraz odpowiadał za jej dynamiczny wzrost i dbałość o relację z klientami – powiedział Steve King, CEO Publicis Media – Jestem przekonany, że pod jego kierownictwem pozycjonowanie Spark Foundry, czyli agencji łączącej skalę i siłę globalnej firmy z energią do rozwoju, wdrażania innowacji i transformacji, charakterystyczną dla startupów, będzie coraz lepiej rozpoznawalne w branży marketingowej – dodał King.
Zobacz również
Chris Boothe jest związany z rynkiem reklamowym od 30 lat. Posiada doświadczenie marketingowe oraz szeroką wiedzę z zakresu strategii, inwestycji i rozwoju biznesu w skali międzynarodowej. W 2016 r. otrzymał tytuł Adweek Executive of the year. Agencja Spark Foundry USA pod jego kierownictwem nawiązała współpracę z takimi reklamodawcami jak Audible, KFC, USAA, Southwest Airlines. Sukces w Stanach Zjednoczonych przełożyły się na wygrane klientów regionalnych i globalnych, wśród których są Mondelez i Marriott International.
W Polsce należąca do Publicis Media agencja Spark Foundry pracuje dla takich klientów jak Citi Handlowy, Electronic Arts, Lorenz Bahlsen, Circle K, Frisco.pl, ERGO Hestia czy Selgros. Dyrektorem generalnym polskiego oddziału Spark agencji jest Radek Dudek. W 2017 r. Spark Foundry znalazła się w TOP3 najbardziej efektywnych agencji mediowych w Polsce, w konkursie Effie Awards.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]