– W 2019 roku nawiązałem współpracę z Emirates i EXPO 2020 w Dubaju, żeby wypromować wystawę, które ma naprawdę ogromne znaczenie dla świata. Wszyscy możemy współtworzyć lepszą przyszłość, a ostatnie półtora roku pokazało nam, że działając razem, możemy osiągnąć wszystko. Na wystawie Expo 2020 w Dubaju spotka się cały świat, aby w duchu współpracy znaleźć praktyczne rozwiązania dla dobra przyszłych pokoleń. Jeśli możecie przyjechać – i uznacie, że to bezpieczne – szczerze was do tego zachęcam – skomentował rolę EXPO 2020 w kształtowaniu lepszej przyszłości Chris Hemsworth.
Zobacz również
Spot, wyreżyserowany i nakręcony jeszcze przed wybuchem pandemii COVID-19 przed pierwotnie planowaną datą otwarcia Expo 2020 w Dubaju, ma wyrażać żywego ducha innowacyjności, kreatywności i pragnienia kształtowania lepszej przyszłości – kluczowe motywy międzynarodowej imprezy. Oparta na wielopoziomowej narracji reklama wykorzystuje całą gamę animacji i wizualizacji komputerowych oddających wygląd wystawy, która w trakcie nagrań była dopiero w budowie.
W reklamie Hemsworth przenosi widzów ze słynnych plaż w Dubaju i wśród imponującej panoramy miasta prowadzi ich na miejsce Expo 2020, pokazując główne pawilony poświęcone motywom przewodnim wystawy i dając przedsmak emocji i radosnej atmosfery czekających na gości w pawilonach narodowych.
Ludzie płynnie poruszają się tu w fantastycznym świecie przyszłych możliwości – w spocie pojawiają się m.in. interaktywne dżungle i lasy oraz misja na Marsa, symbolizując ogromny potencjał, jaki ludzkość ma do zaoferowania na wystawie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Utwór muzyczny wykorzystany w spocie – „Pure Imagination” – został wykonany w nowej aranżacji i interpretacji przez 70-osobową orkiestrę i chór dziecięcy. Dzieci zajmują w reklamie ważne miejsce, reprezentując różne kultury i środowiska, a także przypominając o roli, jaką będą odgrywać jako przyszli przywódcy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Stosownie do rangi wydarzenia reklamę wyreżyserował zdobywca dwóch Oscarów Robert Stromberg, znany m.in. z pracy przy filmach takich jak Avatar, Alicja w krainie czarów Tima Burtona czy Czarownica w produkcji Disneya. Za efekty wizualne odpowiada wielokrotnie nagradzane Oscarami studio produkcyjne MPC (Moving Picture Company).
Jako główny partner i oficjalne linie lotnicze tegorocznego Expo 2020 w Dubaju, linie Emirates ostatnio zaoferowały klientom wyjątkową możliwość odwiedzenia wystawy i wszystkich jej atrakcji. Podróżujący do Dubaju w okresie od 1 października 2021 do 31 marca 2022 r. mogą otrzymać bezpłatną całodniową wejściówkę na Expo za każdy zarezerwowany bilet lotniczy Emirates.
Oferta jest ważna we wszystkich klasach i obejmuje także bilety na loty liniami flydubai zarezerwowane za pośrednictwem Emirates, a także pasażerów podróżujących do dowolnego kierunku w siatce połączeń Emirates, o ile przesiadka w Dubaju trwa przynajmniej sześć godzin.
Expo 2020 w Dubaju potrwa od 1 października 2021 do 31 marca 2022 r. i zbiegnie się w czasie z obchodami Złotego Jubileuszu Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Wystawa zgromadzi gości z całego świata, którzy z pewnością nie zapomną jej wyjątkowego programu.