Reklamę rozpoczyna zdanie „To jak deszcz w dniu ślubu.” – tylko, która panna młoda życzy sobie deszczu w dniu ślubu?
Chodzi oczywiście o fakt, że ulewa nie wybiera dnia, a wypadki chodzą po ludziach. Jeśli deszcz zniszczy wesele, oderwany konar drzewa spadnie na Twój samochód, a gra w piłkę skończy się złamaną nogą, Sonnet Insurance pomoże zmniejszyć odczuwany niesmak ze wszystkich wypadków.
Zobacz również
Firma nakreśla najczystszą historię pozytywnego myślenia. Pokazuję, że ludzie są w stanie przezwyciężyć wszystko, gdy to, co najcenniejsze jest chronione… optymizm.
Joslyn Defreece, grająca pannę młodą jest transpłciową artystką, co dodaje reklamie kolejnej społecznej warstwy.
Spot Johannesa Leonadra w reżyserii Matta Lamberta odtwarzany jest w kanadyjskiej telewizji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Pamiętajcie więc, żeby chronić swój optymizm, nie tylko rzeczy. 🙂
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
To nie pierwsza, chroniąca optymizm, reklama kanadyjskiego ubezpieczyciela. Wcześniej mogliśmy zobaczyć kolorową animację, w której główny bohater – Balon wyrusza w niebezpieczną i nieplanowa przygodę, podczas, której napotyka mnóstwo zagrożeń – tak jak w życiu. Zobaczcie!
W celu emocjonalnego zaangażowania widzów, balon przybiera uśmiechniętą minę. Dodaje tym samym trochę radości widzom.
Wrzucamy Wam jeszcze inne, ciekawe reklamy Sonnet Insurance. Jak Wam się podoba taka komunikacja marki?