Chrupek o smaku pizzerini wygląda jak muzyczny trójkąt i urodzinowa czapeczka? Ketchupowe pałeczki to tak naprawdę pałki do perkusji lub selfie stick? A może spirala Mix-Ups przypomina kształtem pęd bambusa? Do tych inspirujących kształtów PepsiCo wprowadziło także limitowaną edycję chrupek w formie wąsów – Cheetos Mustache o smaku Barbecue (BBQ). Teraz każdy może sięgnąć po ulubione Cheetos i szukać dookoła siebie podobnych skojarzeń do ich inspirujących kształtów.
Dodatkowo, dzięki specjalnym filtrom na Facebooku oraz Snapchacie gepard Chester pobudza kreatywność i podkręca zabawę. Każdy, kto włączy Cheetosowy filtr, może zrobić selfie zainspirowane kształtami ulubionych chrupek.
Zobacz również
Do kampanii zaproszono influencerów, którzy w parach będą nawzajem żartobliwie hackować swoje filmy, używając do tego inspirujących kształtów chrupek Cheetos. W działania włączyły się duety twórców internetowych: Naruciak i Unboxall, Smav i Dominik Rupiński oraz Sylwia Lipka i Dominik Łupicki.
Kampania wystartowała 17 września br., a swoim zasięgiem obejmuje TV, digital, w tym social media oraz kanały influencerów. Za jej strategię, koncept kreatywny, adaptację spotów i współpracę z influencerami odpowiada VML Poland. Agencja przygotowała także bumpery oraz dedykowane filtry, które są już dostępne na Facebooku oraz Snapchacie. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
Słuchaj podcastu NowyMarketing