Z początkiem lipca rozpoczęła się kampania mediowa Perfetti Van Melle reklamująca linię gum balonowych Chupa Chups. Akcja promocyjna skupia się wokół trzech smaków gum – Tutti Frutti, Truskawka oraz kultowa Niebieska Malina, która dodatkowo barwi język. Jest to pierwsza koloryzująca guma balonowa na rynku zainspirowana lizakami Chupa Chups Colors, które od lat cieszą się ogromną popularnością. Cała linia produktowa Chupa Chups Guma Balonowa dedykowana jest konsumentom, którzy uwielbiają świetną zabawę i spontaniczną radość.
Działania promocyjne prowadzone są online, w tym na profilach społecznościowych marki. Za zakup mediów oraz kreację online odpowiada agencja mediowa Havas Media. Za kampanię na profilach marki w serwisach Facebook oraz Instagram odpowiada agencja G7/Livebrand, a na TikToku agencja DMG CTRL Krzysztof Budzyński.
Zobacz również
Perfetti Van Melle to jeden z największych producentów i dystrybutorów słodyczy oraz gum do żucia na świecie obecny w ponad 150 krajach. W swoim portfolio firma posiada globalne i kultowe marki tj.: Mentos, Chupa Chups i Fruittella, a dodatkowo na polskim rynku PVM jest dystrybutorem marek: Ricola, Fisherman’s Friend oraz The Belgian.