Amerykańskie święto na dobre zadomowiło się w Europie i Polsce. Halloween przez konsumentów traktowane jest przede wszystkim jako okazja do wspólnej zabawy oraz kreatywnego spędzenia czasu. Projektowanie i tworzenie strojów czy masek, drążenie dyni i zbieranie słodyczy, choćby w warunkach domowych, to dziś nieodłączne elementy celebrowania 31 października. Wśród gadżetów i produktów, po które konsumenci chętnie sięgają przy okazji „strasznego święta” nie może zabraknąć kultowego, trójwymiarowego lizaka Czacha od Chupa Chups.
– Poza charakterystycznym kształtem bezpośrednio nawiązującym do tematyki Halloween, produkt wyróżnia się unikalną strukturą składającą się z dwóch elementów: słodkiej bazy lizaka oraz musującej górnej części. Chupa Chups 3D Czacha to nie tylko wyjątkowe doznania smakowe, ale i mnóstwo radości, zgodnie z claimem brandu „Forever Fun”, czyli wieczna zabawa – mówi Michał Bonecki, consumer marketing manager w Perfetti Van Melle Polska.
Zobacz również
W tym roku, z okazji Halloween, Chupa Chups wychodzi do konsumentów z dedykowaną kampanią prowadzoną w kanałach Social Media. Do zabawy marka zaangażowała TikTokerów, którzy na swoich kanałach na TikToku pokażą jak lizak Chupa Chups 3D Czacha może zmienić zwykły dzień w najstraszniejsze Halloween. „Potworne” stylizacje pojawią się także na Instagramie. Grupa zaangażowanych w kampanię influencerów pokaże się w wyjątkowej odsłonie – makijażach nawiązujących do trójwymiarowej Czachy Chupa Chups.
– Wszystkich fanów Halloween zapraszamy do wspólnej zabawy. Jeśli nie mamy możliwości samodzielnego wykonania halloweenowego make’upu zachęcamy do skorzystania z naszego filtra do instatories Chupa Chups 3D. Powala on na dobór aż czterech różnych makijaży inspirowanych trójwymiarowym lizakiem. Czekamy na Wasze wyjątkowo „straszne” zdjęcia i filmiki – komentuje Michał Bonecki.
Kampania promująca lizaki Chupa Chups 3D Czacha realizowana na TikToku i Instagramie potrwa do listopada 2020 r.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing