Ciała tancerzy miały naśladować energię, która wytwarza się z odnawialnych źródeł, by mogła zostać rozdysponowała sieciami elektrycznymi marki GE. Dzięki ekspresji w tańcu możemy odnotować m.in: przerwy w dostawie prądu.
Efekty wizualne opracował specjalny zespół przy wykorzystaniu technologii: Lightcraft Prevision i Microsoft Kinect, posiłkując się czujnikami głębokości, by zanotować ruchy tancerzy w trzech wymiarach.
Zobacz również
-
Ketchup w butelce po szamponie i kawa w puszce po farbie… Czy chaos packaging to nowy trend [OPINIE]
-
Hashtagalek w niezwykłej sesji retro odkrywa piękno odświeżonego Hotelu Arche Nałęczów
-
„Lá Fora É Mais Legal”: Fruittella zachęca dzieci do wyjścia na dwór i tworzy książkę, którą można czytać tylko w słońcu
GE ma nadzieję, że inicjatywa „urzeknie formą i uświadomi konsumentów o sposobie, w jaki firma wykorzystuje swoje rozwiązania w dystrybucji energii na świecie”.
Taniec wyreżyserowała znana na całym świecie Cynthia Geffon.
Taniec to forma sztuki, ekspresji. Jakiś czas temu w Internecie głośno było o reklamie KENZO. Piękna przestrzeń, piękni ludzie i kobieta, która, jak się później okazuje, nie do końca dobrze czuła się w takiej scenerii. Dzięki tańcu pokazała nam skrywaną przed wszystkimi „dziką” osobowość.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Znacie inne, taneczne kreacje?