W 2011 roku Tchibo dołączyło do projektu Detox Fashion międzynarodowej organizacji Greenpeace, w ramach którego marka zadeklarowała, że do 2020 roku przeprowadzi w swych fabrykach ekologiczne rewolucje. Minęło 7 lat od podjęcia wyzwania i zmiany są niezwykle imponujące.
Świetnym tego przykładem jest najnowsza kolekcja „Cieplejsza strona jesieni” marki Tchibo, której nadrzędnym założeniem jest troska o środowisko poprzez zredukowanie zużycia włókien syntetycznych. Dzięki wykorzystaniu materiałów z recyklingu znacznie obniża się zużycie, już i tak wysokich w branży odzieżowej, nakładów energii elektrycznej i wody, a co za tym idzie – zanieczyszczeń środowiska. Tchibo na potrzeby całej kolekcji poddało recyklingowi 4,7 ton ubrań, a przy jej produkcji zaoszczędzono ponad 680 000 litrów ropy naftowej. Bez dwóch zdań jest to połączenie przyjemnego z pożytecznym, gdyż kolekcja Tchibo jest nie tylko ekologiczna i praktyczna, ale i niezwykle modna.
Zobacz również
Tchibo na jesień proponuje ponadczasowy, klasyczny płaszcz z 51% zawartości ekologicznej wełny z recyklingu. Poza klasycznymi okryciami wierzchnimi, swoją kolekcją zachęca do porzucenia jesiennej chandry na rzecz romantycznych koronek, falbanek, czy najmodniejszych kwiecistych wzorów – niezmiennie w zgodzie z naturą. W kolekcji „Cieplejsza strona jesieni” znaleźć można również sweterki z materiału Lenzing Viscose, produkowanej z włókien pochodzenia roślinnego oraz kwiatowe spodnie z bawełną ekologiczną. Ponadto w kolekcji znajdziemy wszystko, co niezbędne w skompletowaniu jesiennej garderoby: botki ze skóry welurowej, skarpety z bawełną ekologiczną, fantazyjny szalik, spodnie w wielu fasonach i wiele więcej – modnie i w trosce o środowisko naturalne.
Kolekcja dostępna jest od 11 września na www.tchibo.pl, a od 17 września w sklepach stacjonarnych Tchibo.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell