Bosch – ekspercki charakter marki
Celem kampanii jest podkreślenie eksperckiego charakteru marki Bosch, która wsłuchuje się i odpowiada na potrzeby konsumentów. W oparciu o stały dialog z konsumentami działania poświęcone pralkom oparte zostały o komunikację profilowaną. W najpoczytniejszych magazynach pojawiać się będą różne layouty prasowe. Każdy z nich podkreślać będzie inną funkcję lub technologię pralek Bosch, odnosząc ją do stylu życia konsumentów:
1. Dla eleganckich – szybkie odświeżanie bez wody i detergentu ActiveOxygen Refresh.
Zobacz również
2. Dla zapominalskich – funkcja Start/Pauza, dzięki której w każdym momencie możemy dodać zapomniane ubranie do prania, jeśli cykl prania na to pozwala.
3. Dla wygodnych – automatyczny system dozowania środka piorącego i-DOS.
4. Dla troskliwych – technologia ActiveOxygen usuwająca 99,99 proc. bakterii i zarazków nawet w niskich temperaturach.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
5. Dla oszczędnych – funkcja EcoPerfect zmniejszająca zużycie wody i energii.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
6. Dla zabieganych – funkcja TimePerfect skracająca czas prania nawet o 65 proc.
W ramach akcji promującej pralki Bosch zaplanowana została również kampania on-line i specjalna komunikacja w mediach społecznościowych, która w zaskakujący i humorystyczny sposób przedstawiać będzie zalety posiadania pralek z wybranymi funkcjami i technologiami.
Kampanię przygotowali:
– layout prasowy: Insignia
– on-line: ACR Media House
– content media społecznościowe: hyperCREW