„Ciesz się życiem. Pranie zostaw ekspertom” w kampanii pralek Bosch

Do grudnia potrwa kampania pralek Bosch, w której podkreślane są najważniejsze ich cechy. Działania obejmą przede wszystkim prasę i on-line, a także media społecznościowe.
O autorze
1 min czytania 2017-10-16

Bosch – ekspercki charakter marki

Celem kampanii jest podkreślenie eksperckiego charakteru marki Bosch, która wsłuchuje się i odpowiada na potrzeby konsumentów. W oparciu o stały dialog z konsumentami działania poświęcone pralkom oparte zostały o komunikację profilowaną. W najpoczytniejszych magazynach pojawiać się będą różne layouty prasowe. Każdy z nich podkreślać będzie inną funkcję lub technologię pralek Bosch, odnosząc ją do stylu życia konsumentów:

1. Dla eleganckich – szybkie odświeżanie bez wody i detergentu ActiveOxygen Refresh.

2. Dla zapominalskich – funkcja Start/Pauza, dzięki której w każdym momencie możemy dodać zapomniane ubranie do prania, jeśli cykl prania na to pozwala.

3. Dla wygodnych – automatyczny system dozowania środka piorącego i-DOS.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

4. Dla troskliwych – technologia ActiveOxygen usuwająca 99,99 proc. bakterii i zarazków nawet w niskich temperaturach.

5. Dla oszczędnych – funkcja EcoPerfect zmniejszająca zużycie wody i energii.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

6. Dla zabieganych – funkcja TimePerfect skracająca czas prania nawet o 65 proc.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W ramach akcji promującej pralki Bosch zaplanowana została również kampania on-line i specjalna komunikacja w mediach społecznościowych, która w zaskakujący i humorystyczny sposób przedstawiać będzie zalety posiadania pralek z wybranymi funkcjami i technologiami.

Kampanię przygotowali:

– layout prasowy: Insignia
– on-line: ACR Media House
– content media społecznościowe: hyperCREW