24 maja 2019 roku Multikino S.A., należące do Grupy Vue International nabyło sieć kin Cinema3D rozszerzając tym samym działalność na terenie Polski. Zmiana marki Cinema3D w Warszawie Atrium Reduta na Multikino jest początkiem finalnego procesu integracji i wzmocnieniem pozycji sieci w stolicy. Po Ursynowie, Złotych Tarasach, Targówku, Woli i Młocinach przyszedł czas na kolejną lokalizację. Najnowsze kino działające pod szyldem Multikino znajduje się w Atrium Reduta na Ochocie. Multipleks ma 6 sal, które wyróżnia wygoda oraz komfort dzięki fotelom o podwyższonym standardzie i jest wyposażony w najnowocześniejszą technologię kinotechniczną, czyli system dźwięku przestrzennego Dolby ATMOS i srebrne pływające ekrany.
Obecnie w spółce Multikino pod szyldem Multikino i Cinema3D działa 45 kin w 37 miastach z łączną liczbą 323 ekranów. Rozpoczęcie rebrandingu pierwszego multipleksu Cinema3D, to naturalny krok w rozwoju naszej firmy mający na celu pełną integrację z Multikinem – mówi Paweł Świst, prezes zarządu Multikino S.A.
Zobacz również
Multikino Atrium Reduta oferuje klientom atrakcyjne ceny biletów, które obowiązują przez cały tydzień i są uzależnione od umiejscowienia fotela w sali kinowej. Od poniedziałku do niedzieli bilety do Multikina Atrium Reduta mają tę samą, stałą cenę – online można je nabyć od 14,90 zł.
22 kwietnia br. Cinema3D Reduta zmienia się na Multikino Atrium Reduta. Na materiałach oraz dokumentach firmowych, budynku i wnętrzu galerii handlowej Atrium Reduta i w kinie pojawi się nowe logo. Od tego dnia klienci będą mogli kupować bilety na seanse przez stronę multikino.pl/repertuar/warszawa-atrium-reduta oraz aplikację mobilną Multikina.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach