Circle K oficjalnym Partnerem 43. Maratonu Warszawskiego

O autorze
2 min czytania 2021-09-09

Circle K jako oficjalny Partner wspiera Fundację „Maraton Warszawski”, organizatora jednej z najpopularniejszych imprez biegowych – 43. Maratonu Warszawskiego. Sportowe emocje, rywalizacja, ale przede wszystkim dobra zabawa będą towarzyszyć biegaczom na trasie przebiegu. O dodatkowo atrakcje dla zawodników zadba Circle K w specjalnej strefie odżywiania i kibicowania.


Sport i troska o zdrowie są bliskie Circle K, dlatego firma zdecydowała się zostać oficjalnym Partnerem i wesprzeć 43. Maraton Warszawski. Sieć stacji paliw Circle K to ponad 380 punktów w całej Polsce, które na co dzień napędzają samochody najwyższej jakości paliwem oraz dodają energii klientom aromatyczną kawą i kultowymi Hot Dogami. Od lat angażuje się także w działania promujące sport, obejmując opieką zawodników motorsportu oraz planując Circle K Drives Talents, konkurs, który wyłoni najlepszych młodych kierowców w tej dziedzinie. Jednak cztery kółka to nie wszystko!

– W Circle K wierzymy w hasło „w zdrowym ciele, zdrowy duch”, dlatego postanowiliśmy zostać oficjalnym partnerem 43. Maratonu Warszawskiego i przyczynić się do promocji aktywności fizycznej wśród Polaków – mówi Michał Ciszek, Prezes Circle K Polska. – Działania, które podejmowaliśmy dotychczas obejmowały naszych pracowników, których angażowaliśmy w charytatywne wyzwania sportowe. Motywacja zespołu i świetna zabawa, która przyniosła przy okazji wiele dobrego podopiecznym wybranych fundacji, sprawiły, że zaczęliśmy poszukiwać kolejnych inicjatyw, w które możemy się zaangażować. Mam nadzieję, że nasza obecność na 43. Maratonie Warszawskim zachęci do biegania i kibicowania naszych klientów, a także pracowników, którzy w ostatnich miesiącach budowali swoją kondycję. Do zobaczenia na trasie biegu!

W ostatnim czasie Circle K motywowała swoich pracowników do podjęcia sportowych wyzwań, łącząc je z celami charytatywnymi. Zimą 2020 roku, a następnie w lato 2021 pracownicy wzięli udział w akcji, w ramach której każda godzina aktywności fizycznej oznaczała przekazanie środków na wybrany cel charytatywny. Bieganie było jedną z najczęściej wybieranych form sportu przez pracowników. Zaangażowanie zespołu i świetna zabawa, która po wielu tygodniach aktywności została przekuta w przekazanie środków finansowych na leczenie dzieci, były motywacją do dalszego działania. Teraz Circle K jako Partner 43. Maratonu Warszawskiego wspólnie z Fundacją „Maraton Warszawski” wspiera nie tylko sportową imprezę, ale też biegaczy, którzy podejmą wyzwanie i zmierzą się w wyścigu. Już niebawem zdradzimy jakie atrakcje Circle K przygotowało dla zawodników na specjalnej strefie odżywiania i kibicowania na trasie biegu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Mnie osobiście bardzo cieszy fakt, że aktywność ruchową i dbanie o zdrowie chcą wspierać firmy z różnych branż. Takie zachowania są nam potrzebne jak tlen – pandemia nie tylko zatrzymała w rozwoju rynek sportu masowego w Polsce, ale też doprowadziła do masowego tycia Polaków, o czym mówią liczne badania. Naszym zbiorowym obowiązkiem jest odwrócenie tego trendu. Tym bardziej dumni jesteśmy z przykładu, jaki daje firma Circle K – mówi Marek Tronina, Prezes Fundacji „Maraton Warszawski”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się