Jeszcze kilkanaście lat temu stacje paliw w Polsce były miejscem, w którym można było wyłącznie zatankować samochód. Dziś, są to często punkty, gdzie można kupić mleko, ser czy świeże pieczywo, kiedy nasz sklep osiedlowy jest nieczynny, a także miejsca odpoczynku przy trasach skupiające podróżnych szukających chwili wytchnienia przed dalszą podróżą. Zmieniające się realia branży oraz oczekiwania klientów napędzają kolejne pomysły transformacji stacji paliw. W ostatnich latach daje się zaobserwować widoczny trend wyjątkowego doceniania sztuki kulinarnej, celebrowania każdej chwili, a także minimalizm i prostota designu. Uważnie przypatrując się zmianom w upodobaniach i zachowaniach konsumentów, sieć stacji Circle K wprowadza na polski rynek zupełnie nowy koncept sklepu na stacji paliw.
Nowa aranżacja sklepu na stacji Circle K w Polsce
W drugim kwartale br. sieć Circle K uruchomiła pilotażowe stacje w nowej odsłonie w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Stalowej Woli, Międzyzdrojach, Wieluniu i Aleksandrowie Łódzkim. Najnowszy koncept stacji to przede wszystkim zmiana wystroju, ale także rozszerzenie oferty gastronomicznej i większa przestrzeń do odpoczynku dla gości. Do końca kwietnia 2020 roku Circle K planuje wdrożenie zmian na 40 stacjach w Polsce.
Zobacz również
– Nowa koncepcja stacji Circle K to udane połączenie elementów najlepszych praktyk, które już przetestowaliśmy w kilku krajach skandynawskich i bałtyckich. Jednocześnie jest to kolejny krok w konsekwentnym rozwoju sieci stacji, a oferta nowego konceptu jest dostępna także dla partnerów franczyzowych. Jesteśmy pewni, że nasi klienci w Polsce docenią zarówno nową ofertę gastronomiczną, jak i nowy wystrój oraz większą przestrzeń do odpoczynku – mówi Michał Ciszek, prezes Circle K Polska.
Całkiem nowa przestrzeń
Renowacja sklepu to zmiana aranżacji wnętrza oraz więcej przestrzeni dla gości, którzy zachcą zatrzymać się chwilę dłużej. Projekt to wspólna propozycja norweskiej projektantki Niny Kristofferson oraz pomysłów dostarczonych przez pracowników Circle K. Dominującym kolorem jest czerń, a towarzyszą jej ciepły jesion, ciemna cegła oraz czerwone, białe i pomarańczowe pasy na ścianach nawiązujące do kolorystyki marki. Całości dopełniają lampy w kształcie okręgów rzucające światło o ciepłej barwie. Przestrzeń dla gości została wyposażona w mniejsze stoliki, wygodne kanapy oraz wysokie krzesła i stoły. Udostępniono także bezpłatne WiFi, które uzupełnia gościom miły wypoczynek podczas delektowania się kawą z kącika Simply Great Coffee, a nawet umożliwia zorganizowanie spotkania biznesowego.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Rozszerzona oferta gastronomiczna
Nowa oferta to szeroki wybór świeżych, przyrządzanych na miejscu kanapek i wrapów, wysokiej jakości soczyste burgery i wrapoburgery, czy kanapki z szarpaną wołowiną, a w przyszłości także dania meksykańskie. Posiłki przygotowane według receptur opracowanych przez ekspertów kulinarnych Circle K przyniosą zupełnie nowe doświadczenia smakowe. Fani kiełbasek mogą jednak spać spokojnie – sieć nadal będzie przyrządzać kultowe hot dogi.
Słuchaj podcastu NowyMarketing