Circle K wprowadza subskrypcję na myjnię

Z myślą o klientach korzystających z myjni automatycznych, Circle K wprowadza nowy model subskrypcyjny przy zakupie usługi. W ramach abonamentu cena jednej myjni premium będzie niższa nawet o 26 zł.
O autorze
2 min czytania 2023-10-25

Oferta obowiązuje od 25 października i mogą zniej skorzystać wszyscy klienci posiadający kartę lojalnościową EXTRA. 

Subskrypcja obowiązuje na 144 stacjach Circle K, które posiadają myjnie automatyczne. Decydując się na miesięczny abonament w wysokości 160 zł, można skorzystać z max. 10 myć premium. Regularna cena za jedną wizytę na myjni automatycznej to nawet 42 zł, zaś przy modelu subskrypcyjnym koszt wyniesie 16 zł. Klienci decydujący się na abonament zaoszczędzą nawet do 260 zł miesięcznie. Sieć przygotowała również ofertę specjalną obowiązującą do 13 grudnia 2023 r., w ramach której pierwsze 30 dni subskrypcji można nabyć już za 125 zł, co gwarantuje jednostkowy koszt mycia w wysokości 12,50 zł, czyli do 70% taniej od ceny pojedynczej usługi myjni premium. 

Wprowadzone przez Circle K rozwiązanie to nie tylko możliwość uzyskania dodatkowych oszczędności, ale również wygoda. Uczestnicy programu lojalnościowego EXTRA mogą wykupić abonament w dogodnym momencie poprzez aplikację mobilną, podpinając do niej kartę płatniczą. Płatność za usługę odbywa się w pełni mobilnie, a klienci nie muszą wychodzić z samochodu, aby dokonać płatności przy kasie. 

– Jedną z ambicji Circle K jest dalszy rozwój formatu convenience, dzięki któremu nasi klienci mogą nie tylko zatankować, ale również odpocząć przy kawie, zjeść ciepły posiłek czy zrobić zakupy. Wielu z nich odwiedza nas także ze względu na usługę myjni automatycznej, z której regularnie korzystają. Co więcej, nasi klienci cenią sobie wygodne rozwiązania, które dają oszczędność czasu. To nas zainspirowało do wprowadzenia modelu subskrypcyjnego. Mamy nadzieję, że najnowsza propozycja zapewni kierowcom dodatkową wygodę, ale też pozwoli zaoszczędzić przy regularnym korzystaniu z myjni, zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym, kiedy szczególnie należy zadbać o samochód – mówi Renata Timoščik, Market Development Director w Circle K Polska. 
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Model subskrypcyjny jest kolejnym udogodnieniem oferowanym klientom korzystającym z myjni automatycznych Circle K. Sieć wprowadziła również możliwość uruchomienia programu mycia za pośrednictwem aplikacji bez konieczności wysiadania z pojazdu. Ponadto myjnie Circle K są wyposażone w najnowocześniejsze systemy myjące i miękkie szczotki, które nie uszkadzają lakieru. Dodatkowo 86% myjni sieci działa w zamkniętym obiegu wody z własnym systemem czyszczącym – to sprawia, że podczas jednego mycia można zaoszczędzić aż 80% wody, która jest filtrowana oraz oczyszczana, a następnie wykorzystywana w kolejnym cyklu. W ten sposób sieć zmniejsza ilość ścieków powstających w wyniku korzystania z tej usługi. Wprowadzenie zamkniętego obiegu jest częścią strategii zrównoważonego rozwoju Circle K, która jest zgodna z agendą 2030 przyjętą przez ONZ w 2015 r. 

Szczegóły dotyczące subskrypcji oraz regulamin są dostępne na stronie internetowej Circle K pod adresem: www.circlek.pl/subskrypcja-myjni

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się