Do zespołu warszawskiego biura Circlewise dołączyły dwie nowe osoby – Zuzanna Nogańska i Katarzyna Oleksiuk. Równolegle do międzynarodowych struktur Circlewise dołączyła też dwójka Key Account Managerów, którzy wcześniej pracowali w agencji AdHydra (przejętej pod koniec ubiegłego roku przez Circlewise) – Marlena Mucha i Mateusz Sosnowski.
Do międzynarodowego zespołu Circlewise (w ramach biura warszawskiego) dołączyło dwóch key account managerów, pracujących wcześniej w AdHydra – Marlena Mucha i Mateusz Sosnowski.
Zobacz również
Marlena Mucha z marketingiem internetowym związana jest od 10 lat. Swoje zainteresowania zawodowe skupiała przede wszystkim na marketingu efektywnościowym. Doświadczenie zdobywała współtworząc strategie performance’owe i realizując kampanie sprzedażowe dla podmiotów z branży finansowej, takich jak np.: Getin Bank czy Kasy Stefczyka, oraz budując i rozwijając programy partnerskie dla takich marek jak Tchibo, 5-10-15 czy Endo. W Circlewise jako senior account manager odpowiadać będzie za kompleksowe działania performance dla takich marek jak: Porówneo, Rikoland, Pako Lorente oraz rozwój programu partnerskiego sklepu home&you.
Mateusz Sosnowski ma 5-letnie doświadczenie na rynku digital. Swoje analityczne i e-marketingowe kompetencje rozwijał prowadząc zarówno programy partnerskie dla takich marek jak: 4F, Wojas, Top Secret, Intersport (pracując wtedy dla firmy TradeTracker), jak i efektywnościowe kampanie mobilne, generujące jakościowe instalacje aplikacji, m.in. dla Pracuj.pl i Delikatesy Centrum (pracując dla Adhydra). W Circlewise jako senior performance account manager odpowiadać będzie m.in. za wdrażanie nowych rozwiązań technologiczno-mediowych zwiększających skalę sprzedaży w programach partnerskich dla klientów firmy.
Równocześnie do warszawskiego zespołu (a zarazem i międzynarodowych struktur) Circlewise dołączyły dwie nowe osoby – Katarzyna Oleksiuk i Zuzanna Nogańska.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Katarzyna Oleksiuk na stanowisku junior data analyst będzie wspierać międzynarodowy zespół analityków i programistów Circlewise w zakresie rozwoju biznesowych rozwiązań firmy. Odpowiadając za przygotowywania cyklicznych raportów dla kluczowych wskaźników (KPIs) dla klientów Circlewise, będzie bezpośrednio uczestniczyć w optymalizacji i rozwoju istniejących procesów usprawniających prowadzone działania marketingowe.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jest absolwentką SGH (kierunek: Finanse i rachunkowość, obecnie studiuje na drugim kierunku: Globalny biznes). Doświadczenie zdobywała pracując w domu mediowym MediaCom Warszawa, na stanowisku media assistant, gdzie uczestniczyła w procesie tworzenia strategii komunikacji marketingowej, planowaniu i zakupie mediów offline oraz koordynowaniu kampanii OOH.
Zuzanna Nogańska, dołączyła jako junior account manager do zespołu odpowiadającego za działania performance dla takich marek jak m.in. DUKA, Etam i Miloo Home; będzie zajmować się także obsługą programów partnerskich globalnych klientów Circlewise z branży finansowej.
Bezpośrednio przed dołączeniem do Circlewise pracowała w firmie Conquest Consulting oraz przez rok pełniła rolę ambasadora marki Citi na SGH, którego jest absolwentką na kierunku Globalny Biznes, Finanse i Zarządzanie.