Clear Communication Group stawia na jeszcze większą profesjonalizację w zakresie konsultingu i doradztwa komunikacyjnego. Realizację tego celu wspierać będzie nowa struktura organizacji.
Ostatnie dwa lata to nie tylko wyzwania w kontekście przemodelowania naszej dotychczasowej pracy. Był to także czas na refleksję nad tym, co dalej, na czym jako agencji nam najbardziej zależy. Jestem przekonany, że wzmocnienie zespołu zarządzającego i współpraca z Martyną jako dyrektor zarządzającą pozwoli nam większy akcent postawić na rozwój firmy – mówi Marek Gieorgica, partner zarządzający w Clear Communication Group. – Wierzymy, że wysoka jakość świadczonych przez nas usług oraz wiedza merytoryczna to nasze przewagi konkurencyjne. To wartości, którymi się kierujemy od początku działalności i po 12 latach na rynku wiemy, że jest to nasz największy atut. Dziś mamy ze sobą zespół managerów i konsultantów, którzy doskonale rozumieją to podejście i każdego dnia swoimi działaniami prezentują je naszym klientom. Po zmianie struktury organizacyjnej firmy jesteśmy gotowi, aby rosnąć jeszcze szybciej niż dotychczas – dodaje.
Zobacz również
Martyna Sikorska jest związana z CCG od 2015 roku. Zdobywała doświadczenie w zakresie komunikacji korporacyjnej, szczególnie sektora finansowego. Jest entuzjastką komunikacji opartej o data-driven storytelling. Od 2017 rok koordynowała prace zespołu odpowiadającego za kompleksową obsługę PR Nationale-Nederlanden. Pełniła rolę rzecznika prasowego BGŻOptima i odpowiadała za całokształt działań media relations dla banku. Pracowała także dla takich marek jak: Alior Bank, Grupa CCC, MODIVO, PKP Cargo, Comperia, the Heart, czy LightBox. Wspierała firmę w przygotowywaniu ofert przetargowych oraz rozwoju usług.
Zmiana struktury firmy i utworzenie nowego stanowiska to nie jedyne zmiany w Clear Communication Group. Od kwietnia na managerów projektów awansowali Klaudia Rombalska, Jan Bratkowski oraz Karolina Juszczyk. To oni oraz Radosław Pupiec, który pełni tę funkcję od 2019 r., odpowiadają za codzienne zarządzanie projektami i pracą konsultantów w CCG.
Dziś obserwujemy, że dojrzewamy jako organizacja – mamy determinację do zmiany i większą odwagę w działaniu. Nasze cele to nie tylko poszerzanie portfolio klientów i świadczonych przez nas usług. Dynamika pracy w agencji jest jeszcze większa niż kiedyś. Rośnie zakres oczekiwań i obowiązków, któremu musimy sprostać, ale my chcemy zadbać przede wszystkim o zespół. Wspólnie z nim budować komfortowe i perspektywiczne środowisko pracy, które pozwoli nam nawiązywać jeszcze trwalsze partnerstwa i relacje z naszymi klientami – mówi Anna Nalewajk, partner zarządzająca w Clear Communication Group.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing