Współpraca z Cleo będzie również dotyczyła intensywnej komunikacji w mediach społecznościowych, zwłaszcza na TikToku – warto przypomnieć, że w tej chwili OnlyBio jest numerem 1 wśród polskich firm kosmetycznych na tej platformie. Start wspólnych działań OnlyBio i Cleo planowany jest na pierwszą połowę października, co zbiegnie się z terminem wdrażanych przez markę nowości kosmetycznych.
– OnlyBio to marka dynamiczna, nowoczesna, kolorowa i pełna energii. Podążamy za naszymi konsumentami, odbiorcami, którzy pokochali nasze kultowe, naturalne produkty do pielęgnacji włosów, twarzy i ciała. Zaprosiliśmy do współpracy Cleo, która ma tak, barwną, pozytywną osobowość i która również nasze produkty bardzo ceni, ponieważ wierzymy, że razem możemy wyzwolić jeszcze więcej tej dobrej energii i przy okazji jeszcze szerzej podzielić się wiedzą o świadomej, naturalnej pielęgnacji – mówi Joanna Wierzbicka, marketing manager Onlybio.life.
Zobacz również
Współpraca z Cleo obejmować będzie produkty z linii: Hair in Balance, Face in Balance oraz Body in Balance.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach