Od 5 lutego br agencja Clipatize jest stale reprezentowana w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Stanowisko Regional Account Manager’a obszaru MENA objęła Olga Vazhnichaia, współpracująca z Clipatize od września 2015 roku. Agencja Clipatize rozwija swoją obecność na rynku Emiratów Arabskich od kwietnia 2015 roku i od tamtej pory zrealizowała projekty na rzecz wiodących lokalnych i globalnych marek takich jak: Dubai Airports, Al Etihad Credit Bureau, Amadeus IT, Sony Mobile Communications, Canon czy Novo Nordisk.
Zobacz również
Agencja Clipatize jest obecna na rynku od 2012 roku – jest zintegrowaną agencją digitalową, skupioną na komunikacji B2B dla branż związanych z nowymi technologiami, zdrowiem, lotnictwem, finansami itp. “To, co wyróżnia Clipatize to doświadczenie w pracy z nowymi, złożonymi produktami. Na tym fundamencie realizujemy dzisiaj projekty obejmujące wsparcie strategiczne w zakresie budowania komunikacji marketingowej oraz sprzedażowej, a także działania produkcyjne i mediowe na etapie realizacji kampanii. Klienci cenią także nasze kompetencje i doświadczenia w obszarze komunikacji B2B.”, mówi Jakub Lebuda, Dyrektor Zarządzający Clipatize.
Weronika Narożniak, Client Service Director, twierdzi, że Dubaj to rynek obiecujący dla Clipatize. “Działania biznesowe, mające na celu rozwój firmy w Dubaju rozpoczęliśmy w kwietniu 2015 roku i już od pierwszego dnia czuliśm yzapotrzebowanie na profesjonalne usługi, które dostarczamy oraz podejście, które nas charakteryzuje. W czasie spotkań mieliśmy okazję rozmawiać ze specjalistami ds. marketingu oraz właścicielami firm, którzy postrzegali nas jako przyszłych partnerów, rozumieli wyzwania biznesowe, jakie przed nimi stoją i byli otwarci na nowe pomysły i rozwiązania. Jesteśmy podekscytowani tym krokiem agencji i optymistycznie patrzymy w przyszłość.”
W Dubaju agencję Clipatize reprezentuje Olga Vazhnichaia. Olga jest specjalistką ds. komunikacji i posiada międzynarodowe doświadczenie. Przez 18 ostatnich miesięcy zarządzała projektami digitalowymi zarówno dla europejskich klientów oraz tych z Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej. „To wielki krok dla nas i bardzo się cieszę, że mogę reprezentować Clipatize w Dubaju. Nasza strategia, znajomość specyfiki rynku i solidna baza klientów daje nam dobrą pozycję wyjściową dla rozwoju biznesu w tym regionie.”
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Więcej o Clipatize: www.clipatize.com
Słuchaj podcastu NowyMarketing