Debiutując na stronie www.nespresso.com/whatelse i w kanałach digital marki, żartobliwa kampania ukazuje George’a rozpoczynającego wolny wieczór. Clooney delektuje się ulubioną kawą w butiku Nespresso na Regent Street w Londynie, w którym pojawia się atrakcyjna kobieta. Aktor zaczyna z nią flirtować przy filiżance espresso. Na nieszczęście dla niego, kobieta okazuje się być żoną okolicznego bossa. Z niewinnej rozmowy wynika więc pełen wrażeń wieczór. Dwóch rosłych mężczyzn zabiera George’a w podróż po ciemnych zakątkach Londynu. Aktor tafia do biura “szefa” – granego przez gwiazdę serialu ‘”Gra o Tron” i filmu „Piraci z Karaibów”, Iana McShane’a – który najpierw złowrogo mu grozi. Gdy jednak widzi w rękach Clooneya torbę pełną kawy Nespresso, zmienia swoje podejście. Ten jednak ani myśli oddać mu zakupy i z tego powodu… trafia do bagażnika samochodu, wrzucony tam przez wcześniej poznanych kompanów „podróży”. Następnego dnia spotykamy poturbowanego George’a z podbitym okiem i plastrami na twarzy, przygotowującego swoją ulubioną kawę. Okazuje się, że aktor nie zamieniłby wczorajszego wieczoru na „szczęśliwszy” – podobnie jak kawy Nespresso na inną.
Alfonso Gonzalez, pełniący funkcję Chief Customer Officer w Nespresso, wyjaśnia: “Nasza relacja z Clooneyem zacieśnia się z roku na rok. Znów stworzyliśmy pełną humoru kampanię, która ukazuje George’a w najlepszej formie. Pokazuje się on w niej jako prawdziwy adwokat marki, który posunąłby się daleko, by mieć przy sobie swoją ulubioną, nieporównywalną z innymi kawę Nespresso”.
Zobacz również
Zapytany na planie o długotrwałą współpracę z Nespresso, Clooney skomentował, “Zawsze staramy się opowiadać historię tak, by w następnym roku przenieść ją na kolejny poziom narracji. O najnowszym spocie śmiało można powiedzieć, że to do tej pory najbardziej zaskakująca i pełna przygód historia. Wnoszący jeszcze więcej charakterności i humoru film przenosi kampanię faktycznie szczebel wyżej”.
Reklama Nespresso z George’m Clooneyem zatytułowana „Change Nothing” zadebiutowała w Internecie we wrześniu. Poprzedzona została emisją krótkiego filmu, będącego zapowiedzią przygód aktora. Pełna kampania reklamowa Nespresso obejmie emisję spotów w telewizji, nośniki outdoorowe, prasę i kanały digital. Na globalną aktywację w kanałach własnych marki składa się dedykowana strona internetowa, aktywacje dla konsumentów oraz działania w social mediach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]