Clue – magazyn Grupy Domodi to kwartalnik, który jest wydawany od Q III 2020. Punktem wyjścia oraz swoistym motto każdego z numerów magazynu staną się hasła, dopasowane do panującej w danym momencie sytuacji rynkowej. Celem publikacji jest przede wszystkim edukacja i przedstawianie przynoszących korzyści rozwiązań dla biznesu. Tematyka magazynu skoncentrowana jest wokół trzech głównych obszarów: biznesu, komunikacji oraz trendów. Dlatego na jego łamach cenną wiedzę odnajdą zarówno przedstawiciele działów PR i marketingu, sklepy oraz marki prowadzące swoje e-commerce jak i ludzie pasjonujący się obiema branżami.
– Zależało nam, aby stworzyć przede wszystkim materiał edukacyjny, a na jego potrzeby pozyskać ekspertów o różnorodnych doświadczeniach i punktach widzenia. Całość chciałyśmy obudować w minimalistyczną publikację, na łamach której zebrałyśmy wnioski i refleksje na temat kondycji branży – tak właśnie narodziło się Clue, definiowane jako wskazówka, klucz do sukcesu – mówi Martyna Głowińska, redaktor naczelna Clue.
Zobacz również
Treści w publikacji każdorazowo będą przygotowywane przez ekspertów oraz autorytety świata mody i designu. Już w pierwszym numerze swoje obserwacje przedstawili: Sonia Przybył, badaczka trendów z Agencji Metaphor; Paulina Smaszcz, marketingowiec, mentorka, #kobietapetarda; Adela Ochman, dyrektorka kreatywna marki Argument; Aleksandra Kasza, właścicielka bloga Olcykowe; Dagmara Pakulska, marketerka, szkoleniowiec, autorka Niby-Prasówki; Ewelina Saja, specjalistka ds. PR i marketingu w Grupie Domodi; Marta Budziarek, copywriterka w Grupie Domodi; Piotr Sobieś, Google Ads & retargeting section lider w Grupie Domodi; Paweł Piekarski, B2B marketing manager w Grupie Domodi; Jan Sikora, profesor gdańskiej ASP, właściciel pracowni Sikora Wnętrza; Michał Piernikowski, dyrektor Łódź Design Festival; Katarzyna Księżnopolska, redaktor naczelna Magazif.com czy Justyna Siejka, współwłaścicielka Home Sweet Home PR.
Pierwszy numer to 63 stron publikacji, na których zaproszeni goście i eksperci zawarli swoje przemyślenia pod hasłem: OD NOWA.
– To właśnie przyszłość i to, co przed nami stały się tematem naszej publikacji. Z autopsji znamy sytuację, w jakiej znalazła się cała branża, dlatego nasz magazyn ma być odpowiedzią na jej potrzeby związane z poszukiwaniem rozwiązań lub inspiracji do działania – podsumowuje redaktor naczelna Clue.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Treść magazynu jest darmowa i dostępna tutaj.