W ramach współpracy agencja będzie odpowiedzialna za biuro prasowe klienta oraz działania skupiające się wokół relacji ze środowiskiem lekarskim, z pacjentami oraz partnerami strategicznymi Sekcji Rytmu Serca PTK. Nadzorem nad projektem i bieżącą obsługą zajmuje się Marta Sułkowska, która dołączyła do agencji na stanowisku Senior PR Consultant w dziale Healthcare Practice. Marta Sułkowska jest absolwentką podyplomowych studiów Zarządzanie Biznesem Medycznym w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Specjalizuje się w PR dla sektora Healthcare, zwłaszcza w obszarach: onkologicznym i kardiologicznym, profilaktyki i edukacji prozdrowotnej oraz kampanii społecznych.
Sekcja Rytmu Serca Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego powstała w latach 70. ub. wieku. Ideą powołania Sekcji Rytmu Serca PTK było upowszechnianie elektrostymulacji w leczeniu zaburzeń rytmu serca poprzez działalność naukową i dydaktyczną. Sekcja Rytmu Serca PTK realizuje swoje cele poprzez organizację dorocznych konferencji naukowych POLSTIM, kursów praktycznych i wsparcie kampanii edukacyjnych oraz akcji świadomościowych skierowanych do opinii publicznej.