Agencja będzie odpowiedzialna za realizacje komunikacji strategicznej, prowadzenie biura prasowego, bieżące relacje z mediami oraz inne działania komunikacyjne.
Jako firmie, zależy nam na pobudzaniu polskiego rynku nie tylko naszą ofertą, ale również naszą otwartą komunikacją. Dzięki swojej ekspertyzie w dziedzinie technologii, Clue PR jest doskonałym partnerem dla osiągnięcia tego celu – komentuje Katarzyna Heller, rzecznik prasowy Zalando na Polskę i UK.
Zobacz również
Ze strony agencji, za obsługę będą odpowiadali PR konsultant Piotr Oleksy i junior PR konsultant Elżbieta Kutzner pod kierownictwem Alicji Wysockiej-Świtały.
Za Fashion PR dla Zalando nadal będzie odpowiedzialna agencja Pomada.

#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii