Clue PR wzmacnia zespół seniorski i otwiera Influencer Marketing Practice

Do agencji Clue PR dołączyły nowe osoby: Katarzyna Miklaszewska obejmująca stanowisko account directora, Michał Kazubek jako PR manager i Emilia Pyrz jako PR consultant. Ponadto Michał Kwietniewski, dotychczasowy head of corporate, awansował na stanowisko account directora.
O autorze
1 min czytania 2020-03-12

Katarzyna Miklaszewska objęła stanowisko account director. Odpowiada za zespół prowadzący komunikację klientów o profilu korporacyjnym, konsumenckim i technologicznym, w tym obsługę nowo wygranego klienta agencji, producenta smartfonów realme. Razem z Zarządem Clue PR będzie realizować cele strategiczne agencji i wspierać proces zdobywania nowych biznesów. Poprzednio pełniła funkcję head of brand PR & Influencer marketing w agencji LoveBrands Relations, doświadczenie zdobywała również w agencji Pegasus Group.

Michał Kwietniewski, awansowany na stanowisko account directora, ma trzynastoletnie doświadczenie w branży, a dotychczas zajmował się obsługą klientów z sektora technologicznego, gospodarczego i społecznego. W Clue PR nadzoruje pracę dla klientów z obszaru korporacyjnego, finansowego i przemysłowego oraz wspiera Zarząd agencji w działaniach strategicznych i działaniach new biznesowych.

Michał Kazubek obejmujący stanowisko PR managera posiada ponad 6-letnie doświadczenie w komunikacji, głównie z zakresu PR-u korporacyjnego i komunikacji marketingowej. Pracował dla klientów m.in. z branż: budowlanej, finansowej, motoryzacyjnej oraz spożywczej. Realizował projekty ogólnopolskie, jak i międzynarodowe. W Clue PR odpowiada za rozwój działu korporacyjnego.

Emilia Pyrz z branżą PR jest związana od 2015 roku. Wcześniej w agencji Komunikacja Plus pracowała z klientami m.in. z branży: kolejowej, nieruchomości, BPO/SSC. Realizowała dwa projekty nagrodzone w konkursie Złote Spinacze. W Ceneo.pl wspierała zespół social media jako copywriter, była również redaktorką Runner’s World Polska. W Clue PR pracuje dla klientów z obszaru technologii i wspiera kampanie CSR.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dominika Wellenger, obejmująca kierowanie działem Influencer Marketingu, współpracą z influencerami zajmuje się od 6 lat, zaczęła w serwisie durszlak.pl z mikro blogami kulinarnymi, później doradzała markom w zakresie influencer marketingu oraz tworzyła kampanie 360 w ramach Wydawnictwa Bauer. Współpracowała z markami z branży FMCG, beauty, fashion czy finanse. W Clue PR odpowiada za rozwój działu influencer marketingu i social media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing