Agencja Clue PR została wyróżniona w kategorii Communications or PR Campaign of the Year – Non-Profit / Charity nagrodą Bronze Stevie® Award. Nagrodzony został projekt Onko-Olimpiady realizowany dla Fundacji Spełnionych Marzeń. Realizowana w lipcu 2019 roku kampania miała na celu budowanie publicznej świadomości na temat chorób nowotworowych u dzieci. W ramach projektu zorganizowano m.in. międzynarodowe zawody, w których uczestniczyły drużyny z sześciu krajów. Akcję wsparli ambasadorowie, w tym Szymon Majewski, Marta Manowska, Karolina Pilarczyk i Tomasz Ciachorowski. Clue PR było odpowiedzialne za kompleksową komunikację kampanii.
– Międzynarodowe wyróżnienie w prestiżowym konkursie Stevie Awards, drugie po nominacji do SABRE Awards, jest dla nas cenne tym bardziej, że otrzymaliśmy je za kampanię społeczną wspierającą zmianę postrzegania dzieci chorych na choroby nowotworowe. Takie projekty budują wiarę w sens komunikacji społecznej i zaangażowania w CSR – powiedziała Alicja Wysocka Świtała, partnerka zarządzająca Clue PR.
Zobacz również
W uzasadnieniu nagrody jurorzy podkreślili rolę wykorzystania terapeutycznych właściwości sportu, przy jednoczesnym budowaniu zaangażowania i pozytywnej atmosfery wokół tematyki, co było prawdziwym dobrym impulsem dla chorych dzieci. Równocześnie zwrócono uwagę na znakomite wyniki medialne osiągnięte przy ograniczonym budżecie.
International Business Awards to jedne z najważniejszych na świecie nagród biznesowych przyznawanych osobom i organizacjom z całego świata. W tym roku w konkursie rywalizowało ponad 3800 projektów z 63 krajów, m.in. w takich kategoriach, jak Firma Roku czy Kampania Marketingowa Roku. Nagrodzono również wyróżniające się projekty, które najlepiej odpowiedziały na wyzwania związane z pandemią COVID-19. Laureaci zostali wyłonieni na bazie ocen ponad 250 specjalistów z całego świata.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach