TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

CNN świętuje kolejne Call to Earth Day. Tegoroczna edycja poświęcona ochronie mórz i oceanów

CNN po raz kolejny wykorzystuje swoje media, aby rzucić światło na zagrożenia dla środowiska naturalnego, przed jakimi stoi nasza planeta. W czwartek 3 listopada odbędzie się już druga edycja Call to Earth Day, która w tym roku podejmie temat ochrony mórz i oceanów.
O autorze
2 min czytania 2022-10-21

Finał akcji Call to Earth Day będzie miał miejsce 3 listopada i obejmie szeroką relację w telewizji, mediach cyfrowych i społecznościowych CNN. Treści te publikowane na wielu platformach stacji uzupełnione zostaną o serię relacji na żywo oraz udokumentowanie współpracy ze szkołami, organizacjami i poszczególnymi osobami z całego świata, zaangażowanymi w ochronę środowiska i zrównoważony rozwój.

W 2022 roku przewodnie hasło Call to Earth Day poświęcone jest życiu środowiska wodnego i morskiego – „Living Oceans: Turning the Tide”. Opowieści, programy na żywo i wywiady na ten temat, zebrane z różnych miejsc na świecie: w Afryce, Azji, Europie, na Bliskim Wschodzie oraz w Ameryce Północnej i Południowej, pojawią się w każdej godzinie ramówki CNN International.

Na kanale CNN International zostanie wyemitowany specjalny 30-minutowy program z udziałem czołowej oceanografki, odkrywczyni i ambasadorki Rolexa, Sylvii Earle. Światowej sławy badaczka środowiska morskiego pokaże widzom swoją pracę na rzecz ochrony coraz bardziej narażonego na zniszczenie wybrzeża Florydy. Z kolei w ramach programu „Connect the World” z Becky Anderson zostanie pokazany specjalny panel, poświęcony kluczowym kwestiom dotyczącym światowych zasobów mórz i oceanów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na stronie internetowej CNN przez cały dzień będą publikowane zarówno obszerne artykuły, jak i reportaże o niezwykłych projektach ochrony przyrody na całym świecie. Poprowadzony zostanie także tzw. live blog, który pomoże uchwycić wydarzenia tego dnia w czasie rzeczywistym. Po raz kolejny  uczestnicy będą zachęcani do dzielenia się swoimi działaniami, pomysłami i inspirującymi przemyśleniami w mediach społecznościowych, z wykorzystaniem hashtagu #CalltoEarth.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Po raz pierwszy do akcji przyłączy się CNN en Español ze specjalnym programem w telewizji i digitalu w języku hiszpańskim.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Tegoroczna edycja będzie bazować na ogromnym sukcesie premierowego Call to Earth Day. W zeszłym roku CNN udało się nawiązać współpracę z tysiącami organizacji ekologicznych na całym świecie i zaangażować ponad 500 szkół – w tym także dzieci i młodzież z Polski – w celu podnoszenia świadomości, edukowania uczniów i inspirowania do pozytywnych działań, mających wpływ na środowisko.

Pierwsza edycja Call to Earth Day pokazała, jak bardzo ludzie są zmotywowani do podjęcia konkretnych działań i bezpośredniego zmierzenia się z kwestią kryzysu klimatycznego. Ten pozytywny odzew zainspirował nas do kontynuowania akcji i jesteśmy niesamowicie podekscytowani tym, co przygotowaliśmy w tym roku. Zabierzemy naszych widzów w podróż od dziewiczych wód przybrzeżnych Patagonii po zanieczyszczone brzegi Gangesu, a także w największe morskie głębiny. Jednocześnie oddamy głos tysiącom osób oraz organizacjom, które są gotowe walczyć o przyszłość naszej planety. Tegoroczna edycja zbiega się również z przygotowaniami do konferencji klimatycznej COP27 w Egipcie, gdzie spotka się wielu światowych liderów i najbardziej przenikliwych umysłów. Call to Earth Day będzie więc dobrym preludium do tego ważnego wydarzenia – mówi Ellana Lee, SVP i redaktor zarządzająca CNN Asia Pacific.

Call to Earth Day jest częścią Call to Earth, globalnej inicjatywy realizowanej przez CNN od 2019 roku we współpracy z Rolexem oraz w ramach Perpetual Planet. W ciągu ostatnich trzech lat w myśl  projektu opowiedziano historie osób wprowadzających zmiany, wizjonerów i twórców przełomowych pomysłów zmieniających na lepsze otaczający nas świat.