Co czeka branżę marketingową w 2018 roku? Na to pytanie odpowie Anna Miotk w trakcie bezpłatnego śniadania marketingowego goodMOREning agencji More N’More

Branżowe podsumowania roku 2017 już za nami, jednak pytania o kierunki zmian w marketingu nieustannie pozostają aktualne. Doskonałą okazją do dyskusji na ten temat będzie V śniadanie marketingowe z cyklu goodMOREning, na które już 26 stycznia br. zaprasza agencja More N’More.
O autorze
0 min czytania 2018-01-19

W trakcie spotkania poruszone zostaną m.in. na pytania, czy boty zastąpią marketerów, dlaczego warto współpracować z influencerami i czy należy dziękować własnym klientom. Omówione zostaną także kierunki rozwoju marketingu, na które szczególnie warto zwrócić uwagę. Prelegent wydarzenia Pani Anna Miotk przekaże gościom wydarzenia praktyczną dawkę wiedzy marketingowej, koncentrując się na 10 najciekawszych trendach nadchodzącego roku.

Śniadania goodMOREning! to bezpłatne wydarzenia skierowane do przedstawicieli działów marketingu, PR, komunikacji oraz osób zarządzającymi firmami i markami.

Najbliższe V śniadanie goodMOREning odbędzie się 26 stycznia br. w restauracji NA LATO w Warszawie. Chcąc zapewnić sobie miejsce na spotkaniu, należy zarejestrować się na stronie www.morenmore.pl/sniadania – ze względu na duże zainteresowanie śniadaniami goodMOREning o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj