Odpowiedzi zbieraliśmy od 15 maja br. do dziś (czyli 11 czerwca). W ankiecie wzięły udział 694 osoby.
Zobacz również
Okazuje się więc, że aż blisko 60% osób odwiedza serwisy marketingowe przynajmniej raz dziennie. Przynajmniej raz w tygodniu blisko 90%. Rzadziej tylko nieco ponad 5%.
Odpowiedź na to pytanie potwierdziła nasze wcześniejsze obserwacje – najczęściej czytacie nas i inne serwisy marketingowe w godzinach pracy (tak deklaruje blisko 60% ankietowanych). Często poświęcacie czas na lekturę również rano i wieczorami (odpowiednio 38,3% i 41,9%).
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Słowem komentarza – patrząc na zdecydowanie największą popularność Nowego Marketingu, przypominamy, że ankieta była promowana głównie za pomocą naszego serwisu 🙂
To pytanie było dla nas szczególnie ważne – w jaki sposób docieracie do treści zamieszczonych na naszej stronie. Z Waszych deklaracji wynika, że najczęściej poprzez Facebooka (zarówno poprzez nasz fanpage jak i posty innych stron lub Waszych znajomych). Na drugim miejscu jest nasz newsletter (jeśli jeszcze nie korzystacie, polecamy!), a na trzecim bezpośrednie wejścia na stronę. Kolejne miejsca zajmuje wyszukiwarka Google’a oraz pozostałe media społecznościowe (które są już dużo mniej popularne niż Facebook).
W kolejnym pytaniu zapytaliśmy Was, który ze sposobów docierania do treści zamieszczonych w serwisach marketingowych uważacie za najwygodniejszy. Tutaj ponownie widać dominację Facebooka oraz dużą popularność tradycyjnego newslettera.
Jakie tematy interesują Was najbardziej.
TOP 10 wygląda następująco:
- content marketing (67,3%)
- social media (61,2%)
- strategia (58,5%)
- branding (52,6%)
- przyszłość branży (47,7%)
- PR (45,4%)
- copywriting (44,7%)
- storytelling (45%)
- innowacja (42,5%)
- kreacja (41,9%)
Dziękujemy wszystkim za udział w naszej ankiecie. Jeśli macie jakieś pytania lub uwagi, zostawcie je w komentarzach poniżej lub piszcie do nas na adres [email protected].