Kampania OOH rozpocznie się 1 września i potrwa przez miesiąc. Obejmie billboardy i citylighty na przystankach komunikacji miejskiej, w sumie niemal 400 nośników, których właścicielem jest firma AMS. Akcja prowadzona będzie w największych miastach kraju, w tym m.in. Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Gdyni, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach czy Bytomiu.
Zobacz również
Pierwsza fala kampanii, która rozpoczęła się w maju i potrwa do końca sierpnia, obejmowała działania prowadzone wyłącznie w internecie. Zostały w niej wykorzystane kanały takie jak: Facebook, Instagram czy Google Display Network.
W ramach kampanii digital agencja Biuro Podróży Reklamy, odpowiadająca za koncept i realizację kampanii, przygotowała i przeprowadziła szeroko zakrojony test psychologiczny oparty na analizie próbek odręcznego pisma Polaków, badający zagadnienie „Co nasz charakter pisma mówi o naszej osobowości?”. Test psychologiczny był przeprowadzany na podstawie próbki odręcznego pisma każdego z uczestników, przesłanej w formie zdjęcia poprzez stronę www.literyicharaktery.pl. Każdy uczestnik testu miał za zadanie napisać na kartce zdanie, a twórcy kampanii we współpracy z grafologiem dopasowywali otrzymaną próbkę pisma do przygotowanych profili psychologicznych.
W badaniu wzięło udział 1150 osób. Analizy jego wyników prezentowane będą od 1 września br. na wspomnianej stronie www.literyicharaktery.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Współpraca agencji Biuro Podróży Reklamy z marką Schneider jest wynikiem wygranego przez agencję wiosną br. przetargu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing