Volvo EX30 z grafiką Noriakiego jest symbolem nowoczesności i artystycznego wyrazu w ruchu. Łączy w sobie inspirację uliczną sztuką oraz zaawansowaną technologią. Samochód zyskał bogatą paletę barw, co może przygiągnąć uwagę klientów Volvo, którzy są przyzwyczajeni do bardziej stonowanych kolorów lakierów. Najbardziej charakterystycznym elementem grafiki jest postać Watchera, którego doskonale znają mieszkańcy Poznania, ponieważ to postać, która jest motywem przewodnim w twórczości Noriakiego.
– Głównym celem projektu było przyciągnięcie uwagi widza poprzez unikatową estetykę. Zależało mi, aby wyróżnić się poprzez futurystyczny design, inspirowany liniami Volvo EX30. Samochód miał być nie tylko źródłem podziwu, lecz także emanować nietuzinkowością. Zazwyczaj preferuję pracę w monochromatycznej palecie, korzystając z kolorów czarno-białych. Jednakże w przypadku tego projektu postanowiłem pójść zupełnie inną drogą, eksponując potęgę kolorów i elektryfikacji, gdyż widzę przyszłość malującą się właśnie w barwach. Na projekcie znalazły się symboliczne elektryczne wtyczki oraz błyskawice, które mają za zadanie podkreślić iskrzący, dynamiczny charakter samochodu – opowiada Noriaki.
Zobacz również
– Dla naszej marki i firmy ważne jest nie tylko oferowanie najwyższej jakości samochodów, ale też misja dostarczania wyjątkowych doświadczeń, dzielenie się pasją do motoryzacji oraz przybliżanie tematu elektryfikacji i edukacja w tym zakresie. Współpraca z Noriakim to nie tylko spotkanie dwóch światów – motoryzacji i sztuki ulicznej. To synteza kreatywności, innowacji i pasji oraz zwrócenie uwagi na ważny dla naszej marki temat elektryfikacji. Zależy nam, aby każdy klient wychodził z salonu z głębszym zrozumieniem i pewnością, że elektryczne samochody są nie tylko przyszłością, ale także teraźniejszością, która może przynieść wiele korzyści – opowiada Agnieszka Idziak, marketing manager w Volvo Firma Karlik.
opracowanie: Agata Drynko, źródło: mat. prasowe
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach