Coca-Cola i #BeApp wspólnie organizują koncerty Coke Studio Sessions

Katy Perry, Bebe Rexha, DJ Khaled, Steve Aoki to pierwsi z ponad 100 artystów, którzy wezmą udział w trwającym 60 dni streamingu koncertów na żywo. W ten sposób, w dobie trwającej epidemii, Coca-Cola łączy fanów na całym świecie i umożliwia wspólne cieszenie się najlepszą muzyką.
O autorze
2 min czytania 2020-05-18

Coca-Cola i #BeApp, nowa platforma streamingowa z muzyką na żywo, ogłosiły rozpoczęcie serii koncertów pod nazwą Coke Studio Sessions. Ten unikalny projekt skupia artystów reprezentujących różne gatunki i style muzyczne. Fani będą mogli brać udział w streamingu koncertów przez 60 dni. 

Na żywo wystąpi ponad 100 artystów z całego świata – wśród nich znajdą się Katy Perry, Anitta, DJ Khaled, Bebe Rexha, Miguel, Cast of Hamilton i Steve Aoki. Pierwsze koncerty miały miejsce w ostatni weekend, a ich powtórki można obejrzeć na platformie #BeApp i na kanale YouTubie Coca-Cola. Codziennie odbywać się będzie jedno wydarzenie muzyczne. Celem Coke Studio Sessions jest wsparcie działalności Międzynarodowego Ruchu Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca.

Koncerty Coke Studio Sessions stanowią oficjalny debiut #BeApp, społecznościowej platformy streamingowej z muzyką na żywo, którą założyli obecni w branży od lat Ray Smith i Ross Mason. #BeApp jest wciągającą platformą cyfrową, która pozwoli wszystkim miłośnikom muzyki cieszyć się dźwiękami na żywo w zupełnie nowy sposób. Oferuje znacznie więcej interaktywnych funkcji niż inne wirtualne platformy koncertowe:

  • Funkcja in-app sharing: udostępnianie linków w ramach aplikacji pozwala zapraszać znajomych i przyjaciół do wspólnego oglądania i słuchania;
  • Kredyty/punkty (Currency/Points): interakcje pomiędzy użytkownikami i udostępnianie aplikacji pozwala na zdobywanie w aplikacji punktów i kredytów, które można wymieniać na przykład na nagrody i aktualizacje funkcji;
  • Nagrody i aktualizacje (Prizes and Upgrades): wśród nagród znajdzie się specjalny dostęp do miejsc w pierwszym rzędzie, pozdrowienia od artystów podczas koncertu i gadżety #BeApp;
  • Miejsca w pierwszym rzędzie (Front Row Seats): miejsca w pierwszym rzędzie gwarantują bardziej zauważalną cyfrową obecność podczas transmisji na żywo – włącznie z opcją wyświetlania zdjęcia i nicku użytkownika, by były widoczne dla wszystkich widzów;
  • Darowizny (Donations): możliwość przekazania darowizny na rzecz Międzynarodowego Ruchu Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca – wsparcie w walce z epidemią COVID-19.

– Aplikację #BeApp zaprojektowaliśmy w taki sposób, aby zapewnić cyfrowe interakcje dzięki wspólnej miłości do muzyki na żywo. Ludzie potrzebują teraz takich relacji bardziej niż kiedykolwiek. Bardzo się cieszymy, że Coca-Cola jest naszym wyłącznym partnerem. Wspólnie przekazujemy słuchaczom na całym świecie dostęp do nowych, unikalnych doświadczeń dzięki #BeApp – podkreślił Ray Smith, założyciel #BeApp.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na początku serii, na żywo wystąpią m.in. Diplo, Kaskade czy DJ Khaled. Koncerty rozpoczynają się o godz. 1 w nocy naszego czasu. Retransmisje mają miejsce o godzinie 17 następnego dnia. Odpowiedź na pytanie, kogo jeszcze zobaczymy na koncertach, będzie można znaleźć na profilach społecznościowych Coca-Cola i #BeApp. 

– Wiemy, że z powodu pandemii możemy czuć się samotni. Dlatego Coca-Cola angażuje się w podtrzymywanie ludzi na duchu i budowanie więzi w czasach, gdy jesteśmy od siebie odizolowani. Przed nami 60 dni interaktywnej muzyki na żywo, którą fani mogą się cieszyć i dzielić z innymi. Mamy nadzieję, że Coke Studio Sessions zapewnią codzienną dawkę rozrywki tym wszystkim, którzy starają się przystosować do nowej normalności – dodaje Ricardo Fort, wiceprezes ds. Global Sports & Entertainment w The Coca-Cola Company.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Przez cały ten 60-dniowy cykl koncertów uczestnicy będą mogli przekazywać darowizny na rzecz Międzynarodowego Ruchu Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca, aby wesprzeć walkę z epidemią COVID-19. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Fundacja Coca-Cola przekazała już ponad 14 mln dolarów na rzecz lokalnych oddziałów Międzynarodowego Ruchu Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca na całym świecie. Dzięki Coke Live Sessions Fundacja przekaże kolejne środki, wpłacając kwotę równoważną darowiznom fanów, która może wynieść nawet do 3 mln dolarów.

– W imieniu Amerykańskiego Czerwonego Krzyża pragnę wyrazić wdzięczność naszym partnerom, takim jak Fundacja Coca-Cola, za wsparcie w tym trudnym i niepewnym okresie. Wkład Fundacji Coca-Cola wspiera wysiłki Międzynarodowego Ruchu Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca, które mają na celu spowolnienie rozprzestrzeniania się tej choroby, jak również złagodzenie cierpień, które przynosi pandemia. Jesteśmy głęboko wdzięczni za hojne wsparcie ze strony Fundacji – dziękował Koby Langley, starszy wiceprezes ds. usług międzynarodowych amerykańskiego Czerwonego Krzyża.

Koncerty na żywo dostępne są w aplikacji #BeApp, którą można pobrać za darmo na urządzenia z systemem iOS lub Android. Linki do aplikacji znajdują się również na stronie.