Najpopularniejsza sieć kin w Polsce po raz kolejny wykorzystuje potencjał kanału mobilnego, aby w nieszablonowy sposób zaangażować millenialsów. Wraz z bliskim partnerem Coca-Cola i w oparciu o szeroki zasięg aplikacji Qpony, Multikino zdecydowało się na akcję o charakterze grywalizacji. Dzięki Coca-Cola Shake Challenge użytkownicy mobilni do końca września będą mogli odebrać w kasach kin nagrody i atrakcyjne kupony. Będą to m.in. darmowe puszki Coca-Coli, bilety do Multikina i zniżki na zestawy barowe.
Wojciech Szymczyk, Kierownik E-commerce w Multikino S.A.: “Coca-Cola Shake Challenge to innowacyjna, prosprzedażowa kampania, dzięki której będziemy w stanie zmierzyć wpływ influencer marketingu na konwersję w kinach.”
Zobacz również
Shake to nowy format reklamowy w Qponach o charakterze pull mający potencjał viralowy. Jest to pierwsza tego typu kampania w Polsce. Podobny mechanizm wykorzystała marka L’Oréal Paris dla azjatyckich użytkowników aplikacji WeChat.
Marcin Lenkiewicz, Dyrektor ds. Sprzedaży w Qpony.pl Sp. z o.o.: “Grywalizacja to świetny sposób na zwiększenie zaangażowania odbiorców w kampanię. W Coca-Cola Shake Challenge osiągniemy ten efekt dzięki temu, że użytkownicy będą mogli odkrywać unikatowy content promocyjny każdego dnia. Co ważne, kanał mobilny jest policzalny i w czasie rzeczywistym możemy badać wpływ influence marketingu na wskaźnik odebrań kuponów i ostatecznie porównać ten wynik z realną sprzedażą.”
Coca-Cola realizuje szereg nieszablonowych działań, w które szerzej zaangażowani są influencerzy.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Urszula Szymczyk, Senior Brand Manager w Coca-Cola Poland Services: “Do udziału w Coca-Cola Shake Challenge zaprosiliśmy influencerów, idoli młodego pokolenia. Coca-Cola jest marką otwartą na innowacje, a dzięki pionierskiej akcji docieramy do naszej grupy docelowej w niestandardowy sposób.”
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Oprócz shake’a, w akcji zostanie wykorzystania infrastruktura beaconowa sieci Multikino, dzięki czemu użytkownicy, którzy znajdą się w pobliżu Multikina otrzymają możliwość zdobycia dodatkowych korzyści.