Coca-Cola od lat zaskakuje konsumentów, szczególnie z okazji Świąt. Były już unikatowe etykiety ze spektakularną kokardą. Były także oryginalne etykiety świecące w ciemności. W tym roku Coca-Cola, marka-symbol wspólnego oczekiwania na Święta, zaskakuje nowością smakową. Od połowy listopada do dotychczas znanego menu przedświątecznego – obok pierników korzennych czy pieczonego jabłka – dołącza limitowana edycja Coca-Cola o smaku cynamonowym. To idealna propozycja pozwalająca umilić oczekiwanie na rodzinne, grudniowe Święta.
– Premierowa edycja limitowana stanowi integralny komponent kampanii świątecznej „Podaruj radość #jakMikołaj”. Nie zwalniamy tempa – obiecaliśmy konsumentom, że kolejny rok będziemy z nimi w okresie oczekiwania na grudniowe, rodzinne Święta. Nowość smakowa jest zatem prezentem Coca-Cola dla tych, którzy cenią zimowe, aromatyczne smaki – powiedział Damian Podawca, senior brand manager Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.