W 2016 roku Coca-Cola zaprezentowała swoją strategię pod hasłem „One Brand”, która – jak twierdzi sama marka – jest jej integralną częścią podejścia do marketingu. Teraz, kontynuując zapoczątkowany 5 lat temu projekt, amerykański brand postanowił odświeżyć opakowania swoich produktów.
Puszki, w których znajdują się napoje Coca-Cola oraz Diet Coke, zostały znacznie uproszczone – logotyp marki znajduje się teraz na górze etykiety, bez zmian pozostała za to klasyczna czerwień we wszystkich odmianach, charakterystyczna dla brandu. Ponadto, w ramach strategii „One Brand” opakowania produktów Coca-Coli będą od teraz spójne na wszystkich rynkach, na których obecna jest marka.
Zobacz również
Już wkrótce ruszy globalna kampania Coca-Coli pod hasłem „Best Coke Ever?”, która będzie promowała nowy wygląd opakowań. Będzie ona również komunikować niedawną zmianę receptury Coca-Coli Zero Sugar, której smak został zbliżony do klasycznej Coca-Coli.
PS
Przedstawiciele Coca-Coli poinformowali o planowanym rozpoczęciu testów papierowej butelki – pierwsze napoje w nowych opakowaniach pojawią się już latem br. na Węgrzech.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
McDonald’s postanowił odświeżyć opakowania swoich produktów – pierwszy raz od 2016 roku. Teraz pudełka będą zawierały minimalistyczną grafikę, która będzie informowała o tym, jaka potrawa znajduje się w środku.
PS3
Mars Wrigley nawiązał współpracę z firmą Danimer Scientific, która produkuje biodegradowalne materiały. W jej ramach na rynku pojawią się produkty koncernu w opakowaniach nadających się kompostowania. Na start będą to cukierki Skittles.