Coca-Cola rozpoczyna współpracę z White Paper Agency

White Paper Agency dołącza do grona agencji realizujących niestandardowe projekty digitalowe dla marki Coca-Cola. Kultowy brand w wyniku przetargu wybrał koncepcje agencji oraz powierzył jej realizację projektu video branded content będącego częścią flagowej kampanii „Razem Smakuje Lepiej”.
O autorze
1 min czytania 2019-07-02

„Smaki Bez Granic” to tytuł nowej serii podróżniczo-kulinarnej, która ma się pojawić 2 lipca na portalu Onet. Gospodarzem programu został Wiktor Mrozik, który wraz ze swoimi gośćmi przybliży widzom różnorodność kulinarną oraz kulturową Polski i zestawi ją z tradycjami panującymi w innych częściach świata. White Paper Agency opracowała pomysł kreatywny serii, a także nadzorowała jej produkcje. Projekt powstał przy współpracy z domem produkcyjnym F25. Zdjęcia trwały trzy tygodnie i były realizowane w sześciu różnych regionach Polski.

– To było nasze biznesowe marzenie i jesteśmy bardzo podekscytowani, że Coca-Cola, marka rozpoznawalna na całym świecie, zaufała nam i wybrała nas do stworzenia koncepcji oraz do realizacji swojego nowego projektu. Zależało nam, żeby wpisując się w aktualną strategię komunikacji marki pokazać w świeży, lekki sposób, jak wspólny posiłek staje się platformą do rozmowy, otwierania się na nowe relacje, wymiany spostrzeżeń ale także zwiększania apetytu na poznawanie świata i różnych kultur. Koncepcje serii oparliśmy na zaproszeniu ciekawych młodych ludzi z różnych stron świata, influencerów mieszkających dziś w Polsce, których zabraliśmy w malownicze, często bardzo odległe i nieznane im wcześniej miejsca. Wyzwaniem była praca z ludźmi, którzy na co dzień nie występują przed kamerami, postawiliśmy na ich naturalność i spontaniczność – skomentował Łukasz Sysa, CEO White Paper Agency.

Kolejne odcinki serii będą publikowane od 2 lipca co tydzień na łamach portalu Onet.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj