Coca-Cola w ramach trwającej do października br. kampanii „Powiedz to piosenką“ uruchomiła LIVE SERVICE. To jedyne w Polsce narzędzie pozwalające na transformację słów i pisanych komunikatów w prawdziwą piosenkę, zaśpiewaną przez znanego artystę w asyście profesjonalnego zespołu muzyków. W ten sposób marka zachęca konsumentów do nietuzinkowego wyrażania siebie i swoich emocji.
Konsumencki copywriting
Życzenia urodzinowe dla przyjaciela? Wyznanie miłości a może wręcz oświadczyny? Oda do weekendu? Spektakularny sukces? Podanie o urlop? Albo… zwolnienie lekarskie?
Tu „ograniczeniem” jest tylko wyobraźnia konsumentów Coca-Cola. Spośród nadesłanych na stronę powiedztopiosenka.pl tekstów wybranych zostanie 10, które trafią następnie do jednego ze współpracujących muzyków. Kreatywną zamianą tekstów w gotowe piosenki zajmą się młodzi, zdolni artyści, m.in. Ernest Staniaszek, Grzegorz Hyży, Jula i Honey. Użytkownik, którego tekst zostanie wyśpiewany, otrzyma od Coca-Cola spersonalizowany link do swojego emotisongu jako nowej formy komunikacji. Wszystko po to, aby dzielić się emocjami z najbliższymi piosenką. Oto emotisong w wykonaniu Ernesta Staniszka, laureata „X Factor” do tekstu jednego z konsumentów: „Misiu, chodź ze mną oglądać film”
Zobacz również
Oryginalna platforma
Coca-Cola wierzy, że muzyka łączy ludzi. Poprzez LIVE SERVICE pomagamy ludziom wyrażać emocje poprzez piosenki. Tutaj każdy konsument jest potencjalnym twórcą, potrzebującym wyłącznie narzędzi do własnej ekspersji a a Coca-Cola udostępnia te narzędzia i pomaga komunikować się za pomocą piosenek – powiedziała Urszula Szymczyk, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.
Współpracujący artyści
Grzegorz Hyży swoją przygodę ze śpiewaniem zaczął… przypadkiem na jam session w jednym z poznańskich klubów. Przełomem dla wokalisty okazał się udział w trzeciej edycji programu X-Factor, w którym zajął drugie miejsce. W czerwcu br. wydał album „Z całych sił”.
Honorata Skarbek HONEY 21.letnia wokalistka, autorka tekstów i kompozycji z wytwórni Universal Music oddziału Magic Records. Pod koniec 2011 roku była najczęściej wyszukiwaną osobą w Polsce według rankingu GOOGLE. Piosenki i teledyski artystki w sieci zostały dotychczas obejrzane ponad 40 milionów razy. Aktywna blogerka.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Julita „Jula” Fabiszewska urodziła się w 1991 roku w Łomży. Młoda wokalistka zdobyła internetową sławę dzięki swoim amatorskim nagraniom w sieci. W ciągu kilku lat utwory autorstwa Juli osiągnęły 30 milionów wyświetleń. Do zdobycia rzeszy wiernych fanów wystarczył jej zwykły mikrofon podłączony do komputera.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Ernest Staniszek to student Realizacji Dźwięku na Akademii Filmu i Telewizji w Warszawie, wokalista, harmonijkarz, gitarzysta. Jest doskonałym przykładem jak daleko może zajść pasjonat-samouk, któremu w komponowaniu muzyki nie przeszkadza nieznajomość nut.
Muzyczna biblioteka
Coca-Cola udostępni wszystkie autorskie emotisongi powstałe na bazie tekstów samych konsumentów w dedykowanej e-bibliotece.
Agencje zaangażowane w projekt
Działania w digital (w tym strona www i Live Service) – Next.
Dom mediowy oraz zarządzanie artystami – Starcom.
Agencja reklamowa – McCann WorldGroup
Działania eventowe, w tym akcje samplingowe – Havas Worldwide Warsaw.
Obsługa PR – Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants.
Więcej na profilu Facebook i stronie.
*emotisong – to nowa forma komunikacji, nie są to tylko piosenki, ale krótkie wideoklipy ze słowami muzyki, które wyrażają emocje, gotowe do wysłania do innych osób.