Coca-Cola wprowadza nowy smak na polski rynek – Peach Zero

Coca-Cola wprowadza nowy smak na polski rynek – Peach Zero
Już teraz w wybranych sklepach w Polsce można spotkać napój Coca-Cola w zupełnie nowych smaku – Peach Zero. Nowa oferta koncernu będzie szerzej komunikowana w pierwszej połowie marca br.
O autorze
0 min czytania 2019-03-06

Coca-Cola ogłosiła, że wprowadza nowy smak na nasz rodzimy rynek – Peach Zero, czyli połączenie brzoskwiniowej mrożonej herbaty z colą. Nowy wariant smakowy pojawi się w pojemnościach 0.5 i 1l.

Obecnie bezcukrową brzoskwiniową colę można spotkać wybranych sklepach w całej Polsce, w tym m.in. w Delikatesach Centrum czy Lewiatanie oraz w niektórych sieciach lokalnych.

Nowy wariant smakowy Coca-Coli będzie szerzej komunikowany w mediach w pierwszej połowie marca.

Napój Peach Zero po raz pierwszy został wprowadzony na rynek japoński.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Coca-Cola pod koniec lutego br. wprowadziła na wybrane rynki napój o nowym smaku: pomarańcza i wanilia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Pod koniec 2018 roku Coca-Cola z okazji Świąt wprowadziła na polski rynek napój o smaku cynamonowym.