Coccodrillo świętuje Dzień Dobrych Uczynków kolejną akcją charytatywną

O autorze
2 min czytania 2021-05-20

Dziecięca marka modowa Coccodrillo rozwija inicjatywę #Coccodrillopomagamy. Pod tą nazwą realizowane są różnorodne akcje CSR. W maju, w którym świętujemy Dzień Dobrych Uczynków, firma prowadzi szereg akcji charytatywnych, m.in. wprowadza nową odsłonę kreatywnej, papierowej torby zakupowej, ze sprzedaży której cały dochód przekazywany jest na konto Fundacji Mam Marzenie. Spółka podsumowała także efekty realizowanego w maju, kolejnego już „Weekendu Pełnego Marzeń” na rzecz Marysi z Brenna, a także kontynuuje akcję Ubierz Marzenia.

Zgodnie z filozofią i głównym przesłaniem marki – KIDS ARE KIDS – dzieci są dziećmi, a nam, dorosłym, powinno zależeć na tym, by miały przestrzeń i możliwości do nieograniczonego wyrażania siebie oraz beztroskiego, radosnego, a także zdrowego rozwoju. – Chcemy pomagać dzieciom, sprawiać, by – niezależenie od okoliczności – mogły nadal marzyć i spełniać marzenia. Stąd inicjatywa #CoccodrilloPomagamy i rozbudowana współpraca z Fundacją Mam Marzenie, która ma pod opieką dzieci mierzące się z chorobami zagrażającymi ich życiu. Warto dodać, że za sukces naszych działań charytatywnych odpowiadają przede wszystkim nasi klienci. Cieszymy się ze mobilizujemy ich i tak chętnie włączają się w proponowane przez nas aktywności. Razem możemy więcej – mówi Paulina Żaczyk, p.o. kierownika marketingu Coccodrillo.

Torba Pełna Marzeń

Od 2018 roku Coccodrillo ma w ofercie specjalne, papierowe torby zakupowe. Cały dochód z ich sprzedaży przekazywany jest na rzecz Fundacji Mam Marzenie. Jak dotąd, dzięki dystrybucji toreb, marka zasiliła konto Fundacji kwotą ponad 240 tys. zł. Od 13 maja we wszystkich salonach stacjonarnych oraz sklepie internetowym Coccodrillo dostępne są nowe, kreatywne torby papierowe, na których mali klienci znajdą motyw z historyjkami o pomaganiu i spełnianiu dobrych uczynków. W ten sposób marka chce uczcić przypadający na 19 maja Dzień Dobrych Uczynków, a także zachęcić dzieci do spełniania dobrych uczynków przez cały rok.

Ubierz Marzenia

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Firma wspiera także małych podopiecznych wspomnianej Fundacji realizując akcję „Ubierz Marzenia”. To inicjatywa opracowana w ramach projektu „Ubrania do oddania”. Jakie są jej założenia? Możemy oddawać niepotrzebną, niezniszczoną odzież, obuwie i akcesoria dziecięce do salonów stacjonarnych Coccodrillo, gdzie czekają specjalne pudła w postaci głodnych Ciuchozaurów. Ubrania można także przekazać za pośrednictwem bezpłatnej wysyłki kurierskiej. Każdy 1 kg przekazanych rzeczy to 1 zł dla Fundacji Mam Marzenie. Jak dotąd, podczas akcji zebrano ponad 1000 kg ubrań, a samo Coccodrillo przedłużyło swój udział w tym projekcie do końca br.

Ponad 50 tys. zł z Weekendu Pełnego Marzeń

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Na początku maja Coccodrillo zrealizowało także drugą edycję akcji „Weekend Pełen Marzeń”. Jej pierwsza odsłona została zrealizowana w ubiegłym roku i miała na celu wsparcie Fundacji Mam Marzenie. Tegoroczna odsłona „Weekendu” została zorganizowana na rzecz Marysi z Brenna, która zmaga się z najcięższą postacią rdzeniowego zaniku mięśni (SMA typu 1). Na potrzeby akcji został wygenerowany specjalny kod rabatowy uprawniający do 20-procentowej zniżki na zakupy w e-sklepie. Każde zamówienie ze wspomnianym kodem sprawiało, że 20 proc. wartości zakupów zostało przekazane na konto małej Marysi. Dzięki zakupom zrealizowanym przez klientów w „Weekend Pełen Marzeń” Coccodrillo przekazało na leczenie dziewczynki 52 613 92 zł.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się