Do akcji marka zaprosiła kilku znanych influencerów, którzy opowiedzieli o swoich nawykach, które chcą zmienić na lepsze w 2021. Gabi Drzewiecka, Kuba Wesołowski, Olivier Janiak, Ania Wendzikowska i Krzysztof Adamek podzielli się ze swoimi obserwatorami postanowieniami noworocznymi, zachęcając przy tym do udziału w challenge’u.
Zobacz również
-
„Real Blast Challenge – Odfejkuj swój content”: kampania Energy Blast z przekazem do młodych użytkowników social mediów
-
„This Year Next Year. 2025 Global Midyear Forecast”: globalne przychody z reklam w 2025 roku wyniosą 1,08 biliona dolarów [RAPORT WPP Media]
-
„Niezwykła księga grillowych poświęceń”: książka kucharska od Heinz dla miłośników grillowania
W challenge’u może wziąć udział każdy – co trzeba zrobić?
Wejdź na instagrama Coconaut (coconaut.wodakokosowa) i wybierz jeden z dwóch sposobów na zgłoszenie.
1.Wstaw w formie relacji na swoim Instagramie wypełniony szablon 2021 Do Better Go Higher! który znajdziesz w wyróżnionej relacji „challenge” na proflu marki.
„Niezwykła księga grillowych poświęceń”: książka kucharska od Heinz dla miłośników grillowania
2.Skomentuj pod postem challenge’owym, na jaką pasję przeznaczysz nagrodę. Bardzo mile widziane będzie również zaproszenie do zabawy trzech znajomych oraz polubienie posta.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Coconaut spośród wszystkich zgłoszeń wybierze dwa, które zostaną nagrodzone możliwością realizacji swojej pasji do 2000zł.
Challenge trwa do 31 stycznia. Szczegóły w regulaminie dostępnym na Instagrmowym profilu marki Coconaut.