Celem działań było podkreślenie wizerunku Vanquis Banku jako instytucji, która jest blisko swoich klientów i ich codziennych spraw, a także zaangażowanie odbiorców w stworzenie raportu. Punktem wyjścia były badania dotyczące poziomów szczęścia Polaków w skali ogólnopolskiej i poszczególnych regionach przeprowadzone przez TNS OBOP na zlecenie Vanquis Banku. Drugim etapem był konkurs, w którym należało odpowiedzieć na pytanie „Czego brakuje Ci do szcześcia?”. Zgłoszenia można było wysyłać za pomocą platformy konkursowej na Fakt.pl, a konkurs otrzymał wsparcie promocyjne w mediach objętych kampanią. W sumie swoje odpowiedzi nadesłało ponad 730 osób, a na ich podstawie powstał raport, który ukazał się na łamach „Faktu Kraj” i Fakt.pl.
Akcja rozpoczęła się 20 października, a zakończyła 26 listopada. Za dobór i zakup mediów, a także doradztwo strategiczne, odpowiedzialny był dom mediowy Codemedia. Kampania objęła następujące media: „Fakt” (edycja krajowa i wydania regionalne), „Fakt Gwiazdy”, „Fakt TV” i Fakt.pl. Strategia polegająca na geotargetowaniu reklam pozwoliła na zaangażowanie czytelników i Internautów w akcję, co potwierdza duża liczba zgłoszeń oraz na stworzenie wartościowego raportu podsumowującego całość działań, z podziałem na poszczególne województwa. Akcja przyczyniła się również do wzmocnienia wizerunku Vanquis Banku.
Zobacz również
„Kierunek szczęście” to kolejny projekt zrealizowany przez Codemedia dla Vanquis Banku. W październiku dom mediowy zaplanował kampanię telewizyjną wspierającą sprzedaż, która pozwoliła na znaczne zmniejszenie kosztów pozyskania klienta.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach