TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Codemedia po raz kolejny promuje 3M

Trwa kampania marki Viscoplast 3M – posiadającej w swoim portfolio szeroki wachlarz plastrów uniwersalnych i specjalistycznych. Działania zaplanowane i realizowane są przez dom mediowy Codemedia.
O autorze
1 min czytania 2018-05-24

Celem kampanii jest zachęcenie konsumentów do wzięcia udziału w ogólnopolskiej loterii promocyjnej zorganizowanej przez Viscoplast, w której do wygrania będą m.in. vouchery na wakacje z biurem podróży Itaka, rowery górskie i wiele innych nagród.

Akcja ma charakter promocyjno-sprzedażowy. Działania 360 st. prowadzone są m.in.: w telewizji – gdzie wykorzystywany będzie 10-sekundowy spot. Jego długość została dobrana specjalnie pod działania call2action. Planując kampanię naszym priorytetem było zmaksymalizowanie zasięgu i ilości kontaktów z reklamą – mówi Piotr Szubski, Media Manager w Codemedia.

W ramach kampanii prowadzone są także działania In-Stream na kanale YouTube, w których wykorzystywany jest ten sam materiał wideo co w telewizji. Dodatkowo akcja mocno wspierana będzie działaniami w programmaticu, na Facebooku oraz w kanale Trade.

Zależało nam na tym, aby cały ruch promocyjny docelowo kierowany był na stronę internetową loterii, gdzie konsument będzie miał możliwość zapoznania się z listą nagród i regulaminem – dodaje Piotr Szubski, Media Manager w Codemedia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania potrwa do końca czerwca 2018 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing