Upoluj bilet na AI Creative Fest [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Creative Fest [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Creative Fest [KONKURS]

Sprawdź, jak wygrać bilet do przyszłości, czyli na AI Creative Fest, gdzie AI spotyka kreatywność (i zmieniają zasady gry).

SPRAWDZAM

#CodzienniBohaterowie – kampania społeczna Nationale-Nederlanden

Na czas pandemii Nationale-Nederlanden ruszyło z nową kampanią społeczną. W serii krótkich filmów firma chce pokazać codzienność reprezentantów różnych zawodów, którzy z racji charakteru pracy, nie mogą wykonywać swoich obowiązków zdalnie.
O autorze
1 min czytania 2020-04-16

Koncept kampanii #CodzienniBohaterowie wynika z obserwacji działań podejmowanych na całym świecie w związku z pandemią koronawirusa, a w szczególności tych, które dotyczą służby zdrowia.

– Personel medyczny, jako pierwsza linia frontu walki z koronawirusem, od razu stał się najbardziej widoczną grupą. Wiele było akcji, w których wyrażano podziw i wdzięczność dla obciążonych ponad normę lekarzy, pielęgniarek i ratowników medycznych. Jednocześnie zauważyliśmy, że osób, które cały czas wykonują swoją pracę, narażając swoje zdrowie, jest znacznie więcej – mówi Liliana Lewandowska z zespołu ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.

Mamy z nimi styczność na co dzień – są to sprzedawcy w sklepach spożywczych, w aptece, kurierzy, strażacy, kierowcy taksówek czy komunikacji miejskiej, wolontariusze. Muszą pracować, bo ich rola w społeczeństwie jest niezbędna do funkcjonowania innych. Akcja Nationale-Nederlanden jest podziękowaniem za ich zaangażowanie i pracę. 

– Celem naszej kampanii jest zwrócenie uwagi na codziennych bohaterów, a tym samym pomoc w uchronieniu ich przed zarażeniem. W ten sposób pragniemy wzmocnić apel dotyczący przestrzegania zasad bezpiecznego zachowania. Jednocześnie chcemy motywować wszystkich, którzy mają możliwość pracy z domu, by dochowali warunków izolacji, a także respektowali wprowadzone ograniczenia. Jako marka zaangażowana społecznie, od lat odwołujemy się do brania odpowiedzialności za siebie i swoich najbliższych, szczególnie w kontekście poczucia bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. W dzisiejszych czasach jest to wyjątkowo ważne – mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach akcji powstało dziesięć krótkich filmów reportażowych. Przedstawiciele różnych branż odpowiadają na pytania dotyczące ich życia i pracy w sytuacji zagrożenia zdrowia. Do rozmowy ubezpieczyciel zaprosił ekspedienta, lekarza, położną, kierowcę transportu publicznego, właściciela sklepu na bazarku, farmaceutkę, kuriera, taksówkarza, strażaka oraz wolontariuszki, które szyją maseczki i pomagają seniorom. Historię każdego z nich przedstawia oddzielny odcinek. Bohaterowie opowiadają o specyfice pracy w czasie epidemii koronawirusa, a także o swoich obawach i najważniejszych wartościach. Wszystkie filmy kończą się informacją o tym, co można zrobić, by nie narażać ich i nas samych oraz ograniczyć ryzyko zarażenia koronawirusem. 


Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania realizowana jest we współpracy z agencją komunikacji zintegrowanej Aponadto. Działania prowadzone są w mediach społecznościowych Nationale-Nederlanden. Akcji towarzyszy hasztag #CodzienniBohaterowie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kolejne filmy będą na bieżąco publikowane w mediach społecznościowych Nationale-Nederlanden.