Ważnym elementem kampanii jest współpraca z polskimi blogerami modowymi.
Caterpillar zaprosił do współpracy pięciu męskich blogerów modowych: Konrada Delektę (Rebel Fashion Style), Łukasza Masłowskiego (Outdersen), Kamila Pawelskiego (Ekskluzywny Menel), Łukasza Podlińskiego i Łukasza Witka (True2Me). Wszyscy zostali poproszeni o przygotowanie własnych stylizacji z modelem Colorado. Każdy z nich otrzymał buty w innym kolorze.
Zobacz również
Dodatkowo, stylizacje Kamila Pawelskiego, znanego jako Ekskluzywny Menel i Łukasza Podlińskiego zostały wykorzystane na nośnikach reklamy zewnętrznej. Autorami zdjęć są Mateusz Pawelski i Michał Podkowa. Nośniki outdoor przez cały listopad będzie można zobaczyć w Warszawie, Krakowie i Trójmieście.
Kampania jest wpierana na poziomie sklepów. Witryny oraz materiały in-store obejmują sieci Citysport, HD i SOUL. Reklamy w Internecie pojawią się na stronach kierowanych do mężczyzn. Kreację kampanii przygotował dział marketingu firmy AmerSport Group, wyłącznego dystrybutora obuwia marki Caterpillar w Polsce. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PRO Media House i jego internetowy dział DiGi Media Store.
Model Colorado to ponadczasowy styl oraz solidna i niezawodna konstrukcja Buty stworzone w latach 90. początkowo miały służyć do pracy w trudnych warunkach. Dziś nosi się je wszędzie i o każdej porze roku. Przez ponad dwadzieścia lat pojawiło się przeszło 100 wersji tego modelu. Tej jesieni nubukowe Colorado zadebiutowało w nowych kolorach: czerwonym, oliwkowym, pomarańczowym i granatowym. Dla zwolenników klasyki w sprzedaży będą także tradycyjne barwy: miodowa, brązowa i czarna. Szczegółowe informacje o nowej kolekcji obuwia Caterpillar są dostępne na stronie.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing