– Postanowiliśmy wesprzeć oba łódzkie kluby piłkarskie z kilku względów. Przede wszystkim, z powodu atrakcyjnego Programu Afiliacyjnego, który dostarczymy klubom, jak też ich sympatykom i kibicom. Jako wiodący dostawca usług na rynku nowoczesnej energetyki w Polsce z pewnością zwiększymy świadomość na temat fotowoltaiki i odnawialnych źródeł energii wśród różnych grup odbiorców. Pewnej pikanterii dodaje też fakt, że choć oba kluby rywalizują ze sobą na murawie, to będą się znakomicie uzupełniać w „dawaniu dobrej energii”, czyli promowaniu neutralności energetycznej – komentuje Dawid Zieliński, prezes Columbus Energy S.A.
Przedstawiciele Zarządów ŁKS Łódź, Widzew Łódź oraz Columbus Energy podpisali umowy sponsorskie i zakomunikowali rozpoczęcie współpracy podczas konferencji prasowej 14 września br. w Urzędzie Miasta Łodzi.
Zobacz również
Dzięki podpisanemu porozumieniu, kibice ŁKS Łódź oraz Widzew Łódź będą mogli realnie wesprzeć swoje kluby. Wystarczy, że skorzystają z oferty Columbus Energy na instalacje fotowoltaiczne, a za każdą realizację usługi wskazany przez kibica klub otrzyma ustaloną wcześniej kwotę. Oferta jest przeznaczona dla konsumentów firm. Szczegóły Programu Afiliacyjnego będą dostępne na stronach klubów oraz firmy Columbus Energy.
Pierwszy mecz Widzewa Łódź i ŁKS-u Łódź z logotypem Columbus Energy został rozegrany w ramach rozpoczynających się derbów, na stadionie Widzewa. Zwycięską drużyną okazali się Gospodarze spotkania.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach